حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
در کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه برگزار شد؛

مراسم گرامیداشت شهدای خدمت

مراسم گرامیداشت شهدای خدمت

با حضور جمعی از مسئولان، مدیران و کارکنان مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در شهرستان شوش برگزار شد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ مراسم گرامیداشت شهدای خدمت با حضور جمعی از مسئولان، مدیران و کارکنان امروز پنج‌شنبه در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، در شهرستان شوش برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای همراهشان اظهار کرد: این شهید گران‌قدر در قلب همه ملت ایران و مستضعفان قرار دارد. در تشییع این شهدای سرفراز مردم با حضور باشکوه خود از شهدای خدمت تقدیر کردند.

 وی افزود: اخلاص و توکل بر خدا از ویژگی‌های رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی بود. این شهید گران‌قدر برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کرد و مدیران ما باید از الگوی مدیریتی شهید رئیسی استفاده و بهره گیرند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با اشاره به خدمات شهید آیت‌الله رئیسی گفت: با مدیریت و هدایت‌های این شهید بزرگوار بود که مشکل ۵ هزار نفر از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه حل شد و ۱۰ هزار کارخانه در کشور به مدار تولید برگشت. اقداماتی که شهید رئیسی انجام داد، اقدامات زیر ساختی بود.

 در ادامه محمد خنیفر، با تجلیل از مقام شهدای خدمت، اظهار کرد: با تلاش‌های رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی بود که مشکل کارخانه نیشکر هفت‌تپه پس از چندین سال حل شد و وارد مدار تولید شد.

 این فعال کارگری شرکت کشت و صنعت هفت‌تپه گفت: از مسئولان می‌خواهیم که همچون رئیس‌جمهور شهید به مشکلات کارخانه‌ها و کارگران توجه ویژه‌ای داشته باشند و در رفع آن‌ها تلاش بیشتری انجام دهند.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از