حالت تاریک
جمعه, 28 اردیبهشت 1403
روایت؛

مردمانی که با انقلاب اسلامی عهد خون بستند

مردم قدر شناس،عزیز و بزرگوارایذه همزمان با ملت ایران سلامی چهل و پنج سالگی انقلاب اسلامی را گرامی داشته و اقتدار و همبستگی خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی«رهیاب»؛ مردم با وفای این دیار محروم  در حماسه‌ای دیگر یاد همه شهدا را زنده نگه داشتند و همانند چهل وپنج سال گذشته ناپاکان را از خود دور کردند، و صف خود را از بدخواهان نیز جدا ساختند. اگر چه همه می‌دانستند در همه این چهل سال و اندی افرادی هم در کنار آن‌ها بودند که نامردمی کردند و از حق آن‌ها به ناحق خوردند. چه در دوران دفاع مقدس که عده‌ای مظلومانه در جنگ تحمیلی به شهادت می‌رسیدند و عده‌ای دیگر در شهرها اسیر مال و منال بودند و با احتکار اجناس مورد نیاز مردم جنگ‌زده به مردم ظلم می‌کردند و چه پس از آن، از اختلاس‌ها گرفته تا خیانت‌های سیاسی، اقتصادی دیگر که تنها باید گفت لعنت خدا بر خائنان این ملت باد!

مردم آگاه و استوار این خطه خون‌گرم  در ۲۲ بهمنی جدید، باردیگر با یاد پاکی شهدا و امام شهدا با برپایی راهپیمایی وحدت بخش، پشتیبانی بی‌دریغ‌شان را از نظام اسلامی به رخ دوستان و دشمنان کشور کشیدند و همزمان با ایرانیان در اقصی نقاط عالم در جشن پیروز انقلاب اسلامی در همه نقاط ایران بزرگ شرکت کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از