حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مردم اهواز در جمعه‌های خشم به خیابان آمدند
«رهیاب» گزارش می‌دهد؛

مردم اهواز در جمعه‌های خشم به خیابان آمدند

در گرمای سوزان اهواز، اقشار مختلف مردم از زن و مرد، پیر و جوان، پس از اقامه نمازجمعه، در مراسم «جمعه‌های خشم» تجمع کردند و با مشت‌های گره‌کرده به سمت چهارراه آبادان راهپیمایی نمودند.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ اقشار مختلف مردم از زن و مرد و پیر و جوان با مشت‌های گره‌کرده در گرمای اهواز پس از اقامه نمازجمعه در مراسم «جمعه‌های خشم» مقابل مصلای امام خمینی (ره) تجمع و سپس به سمت چهارراه آبادان راهپیمایی کردند.

مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهر اهواز در این راهپیمایی با سردادن شعارهای محکم ضداستکباری و ضد صهیونیستی، خشم و انزجار خود را از ظلم و ستم در غزه و فلسطین به نمایش گذاشتند. 

راهپیمایان با در دست داشتن تصاویر رهبری، پرچم فلسطین و پلاکاردهایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، همبستگی خود را با آنان اعلام کردند. جوانان انقلابی اهواز پرچم‌های ایران، فلسطین و حزب‌الله را به اهتزاز درآوردند تا اتحاد مسلمانان در حمایت از فلسطین را به جهانیان نشان دهند. 

حضور مسئولان استانی، نیروهای نظامی و طلاب در کنار مردم در این راهپیمایی قابل توجه بود. شرکت‌کنندگان از جامعه جهانی خواستند نسبت به کشتار در غزه واکنش نشان دهند.

انتهای خبر/

 

 

 


 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از