حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
مردم خوزستان از اقدام قاطعانه سپاه خوشحال شدند
حمله موشکی سپاه علیه رژیم صهیونیستی؛

مردم خوزستان از اقدام قاطعانه سپاه خوشحال شدند

مردم انقلابی خوزستان پس از اعلام خبر حمله موشکی سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی، با حضور گسترده در خیابان‌ها و سردادن شعارهای «الله‌اکبر» و «مرگ بر اسرائیل»، شادمانی خود را ابراز کردند.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی«رهیاب»؛ مردم انقلابی و همیشه در صحنه خوزستان پس از اعلام خبر حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی، با حضور در خیابان‌ها و معابر شهرهای مختلف استان، ابراز خوشحالی و شادمانی کردند. 

این مردم قدرشناس که پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت را در دست داشتند، با سردادن شعارهای «الله‌اکبر»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا»، به اقدام قاطعانه سبزپوشان سپاه و نیروهای مسلح کشورمان در حمله موشکی علیه اشغالگران قدس تقدیر و تشکر کردند. 

حضور گسترده مردم در خیابان‌ها نشان‌دهنده حمایت قوی آن‌ها از نیروهای مسلح و تأکید بر عزم ملی برای مقابله با تهدیدات خارجی است. این تجمعات همچنین به‌عنوان نشانه‌ای از وحدت و همبستگی مردم خوزستان در برابر چالش‌ها و بحران‌های امنیتی تلقی می‌شود. 

این رویدادها در حالی رخ می‌دهد که خوزستان به‌عنوان یکی از استان‌های مهم کشور، همواره در خط مقدم دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی قرار داشته است. مردم این استان با ابراز احساسات خود، نشان دادند که همواره آماده‌اند تا از آرمان‌های خود دفاع کنند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از