حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
امام‌جمعه اهواز مطرح کرد:

دست رد مردم به مسببان مشکلات کشور

دست رد مردم به مسببان مشکلات کشور

امام‌جمعه اهواز گفت: برخی افراد که مصیبت در کشور درست کردند و معتقد بودند رشد کشور متکی به کدخداست اکنون برای ریاست دولت به صف شده‌اند.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد نبی موسوی‌فرد در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نمازجمعه اهواز با اشاره به ثبت‌نام ۸۰ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: برخی افراد که مصیبت در کشور درست کردند و معتقد بودند رشد کشور متکی به کدخداست اکنون برای ریاست دولت به صف شده‌اند.

 وی افزود: کسانی که پس از اتمام مسئولیتشان، برای اینکه مورد بازخواست قرار نگیرند معتقد بودند ریاست‌جمهوری صرفاً مقامی تشریفاتی است اکنون برای رسیدن به همین مقام تشریفاتی به صف شده‌اند.

 امام‌جمعه اهواز گفت: کسانی که می‌گفتند رشد و تعالی کشور باتکیه‌بر کدخدا میسر است برای رسیدن به ریاست دولت در تلاش هستند؛ مردم‌فریب این افراد را نخورند.

 وی با اشاره به کسری بودجه و بدهی‌های به‌جامانده از دولت دوازدهم برای دولت سیزدهم افزود: شهید رئیسی هیچگاه نق نزد و شبانه‌روز برای آماده‌کردن مسیر پیشرفت کشور تلاش کرد.

 حجت‌الاسلام موسوی‌فرد بیان کرد: شهید رئیسی و دولتمردان میدان مین‌گذاری شده را متر به متر خنثی و زمینه پیشرفت و تعالی کشور را فراهم‌کردن.

 وی به سخنان مقام معظم رهبری در سالگرد امام خمینی (ره) پیرامون اقدامات و تلاش‌های شهید رئیسی اشاره کردند و افزود: دسته‌ای از افراد نسبت به سرمایه‌های خود همچون شهید رئیسی قدرنشناس هستند؛ شهید رئیسی مظهر شعارهای انقلاب بود و ایشان شعارهای انقلاب را سردست گرفت و در میدان عمل محقق کرد.

 نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با اشاره به مسئله انتخابات به‌عنوان دیگر تأکیدات مقام معظم رهبری در حرم امام (ره) گفتند: حماسه انتخابات مکمل حماسه بدرقه شهیدان است و کشور به یک رئیس‌جمهور مشابه آیت‌الله رئیسی نیاز دارد که معتقد به مبانی انقلاب، آگاه و فعال باشد.

 امام‌جمعه اهواز مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را دو مطالبه مهم رهبری در انتخابات دانست و از مردم خواست مطابق با شاخص‌های ۱۸ گانه مقام معظم رهبری در انتخابات شرکت کنند.

 وی به مردم توصیه کرد برای انتخاب گزینه اصلح با افراد بصیر، انقلابی و دارای فهم مشورت کنند و افراد صاحب‌منصب و جایگاه اجتماعی نیز به طور متقابل مردم را راهنمایی کند.

 حجت‌الاسلام موسوی‌فرد عنوان کرد: دشمنان مغرض و جاهل سرمایه‌های انقلاب را مورد هجمه قرار دادند چرا باید امثال شهید بهشتی و شهید رئیسی به شهادت برسند تا مردم به وجود آن‌ها پس از شهادت پی ببرند.

 وی گفت: مردم باید ببینند دشمن و انسان‌های ساده‌لوح چه کسی را بیشتر بمباران و تخریب می‌کنند و به سراغ همان گزینه بروند.

 امام‌جمعه اهواز از جبهه انقلاب و انقلابیون خواست نسبت به موضع‌گیری خود دقت نظر داشته باشند و اجازه ندهند سرمایه‌های انقلاب در این شرایط تخریب یا مورد هجمه قرار گیرد.

 وی خواستار درس‌گرفتن از شهادت شهید بهشتی و شهید رئیسی شد و افزود: دشمن همواره در تلاش است تا سرمایه‌های کشور را از دست ما بگیرد.

 حجت‌الاسلام موسوی‌فرد بیان کرد: نیروهای انقلابی در انتخابات منسجم شوند و روی یک گزینه توانمند اجماع کنند تا هم موجب سرگردانی مردم نشوند و هم اتفاقات سال‌های ۹۲ و ۹۶ تکرار نشود.

 وی از مسئولان خواست مطالبات گندم‌کاران خوزستانی را مورد توجه قرار دهند و افزود: امید است مطالبات گندم‌کاران پرداخت شود.

 امام‌جمعه اهواز در بخش دیگری خطبه‌ها بر اهمیت فرزندآوری، ازدواج آسان و فضاسازی برای عید غدیر در مساجد، محلات، هیات‌ها و... تأکید کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از