حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیر پایانه مرزی چذابه بیان کرد:

تردد ۹۱ هزار زائر از مرز چذابه

تردد ۹۱ هزار زائر از مرز چذابه

مدیر پایانه مرزی چذابه گفت: تاکنون ۶۵ هزار زائر ایرانی از این مرز خارج و ۱۷ هزار نفر نیز وارد این مرز شده‌اند.

به گزارش شبکه اطّلاعرسانی «رهیاب»؛عبدالحسین حیدری در جمع خبرنگارن با اشاره به ثبت رفت و آمد ۹۱ هزار و ۲۰۹ زائر اربعین حسینی از مرز چذابه اظهار کرد: تاکنون ۶۵ هزار زائر ایرانی از این مرز خارج و ۱۷ هزار نفر نیز وارد این مرز شده‌اند، همچنین ۵ هزار و ۹۰۲ زائر غیر ایرانی از مرز چذابه خارج و ۳ هزار و ۳۸۰ نفر نیز وارد این مرز شده‌اند.

وی از افزایش ۱۵ درصدی رفت و آمد زائران در این مرز نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته، رفت و آمد زائران پاکستانی و غیرمقیم افغانی از مرز چذابه انجام می‌شود.  امسال برخلاف سال‌های قبل، یک گیت اضطراری برای کنترل گذرنامه در نظر گرفتیم همچنین از سالن تجاری برای رفت و آمد اتباع خارجی استفاده می‌کنیم.

مدیر پایانه مرزی چذابه با اشاره به رفت و آمد روان زائران به ویژه اتباع خارجی از مرز چذابه گفت: با توجه به ازدحام جمعیت در ایام نزدیک به اربعین، از همه زائران انتظار داریم سفر خود را به روز‌های پایانی موکول نکنند.

وی با بیان اینکه ۱۲ هزار متر مربع به سطح سایه بان‌های موقت در مرز چذابه اضافه شده است، گفت: امسال نسبت به پایدارسازی سیستم‌های سرمایشی توسط کولر‌های دوتیکه اقدام و باهدف سهولت در رفت و آمد اتباع از این پایانه، ۴۶ گذرگاه مدیریت گذرنامه در نظر گرفته شده است.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از