حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مدیر حوزه‌ علمیه شهرستان حمیدیه:

مشارکت حداکثری مردم مهم‌ترین رکن انتخابات است

مشارکت حداکثری مردم مهم‌ترین رکن انتخابات است

مدیر حوزه‌ علمیه شهرستان حمیدیه گفت: مردم اثرگذارترین رکن در انتخابات هستند و حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی مهم‌ترین ابزار تجلی اراده ملت، پیام‌آور وحدت ملی و اقتدار کشور است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی کاملی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ اظهار کرد: خداوند سرنوشت هیچ قوم و ملتی را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند.

وی با بیان اینکه مردم ایران باید در انتخاب رئیس‌جمهور آینده با دقت و آگاهانه عمل کنند، افزود: مردم اثرگذارترین رکن در انتخابات هستند و حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی مهم‌ترین ابزار تجلی اراده ملت، پیام‌آور وحدت ملی و اقتدار کشور است و باید با انتخاب اصلح و شایسته نامزد انتخاباتی، مسیر صحیح پیشرفت و آبادانی کشور را مهیا کنند. 

مدیر حوزه علمیه شهرستان حمیدیه حضور گسترده در انتخابات را حماسه‌ای دشمن‌شکن خواند و گفت: شرکت در انتخابات در واقع رأی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و حمایت از ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب است که دشمنان ایران را زبون و ناامید خواهد کرد.

کاملی شهید جمهور را الگوی تمام‌نمای رئیس‌جمهور دولت چهاردهم دانست و بیان کرد: همان‌گونه که شهید رئیسی با عزمی راسخ و با حمایت مردم پا در میدان عمل گذاشت و توانست با غلبه بر مشکلات موجود در جامعه چراغ امید و اعتماد را در دل مردم روشن کند، رئیس دولت آینده نیز باید با ادامه‌دادن راه ایشان تضمین و تثبیت‌کننده امنیت و اقتدار ایران باشد.

وی با اشاره به اینکه در روزهای آینده صحنه مهم انتخابات پیش‌روی ماست، بیان کرد: از ملت شریف ایران به‌خصوص مردم ولایت‌مدار شهرستان حمیدیه می‌خواهیم  که همچون گذشته با حضور گسترده پای صندوق‌های رأی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و انتخاب نامزد اصلح، در جهت رشد و تعالی کشور سرافراز ایران گام بردارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از