حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
معاون سیاسی استاندار خوزستان:

مشارکت حداکثری نماد مردمی بودن انقلاب است

معاون سیاسی استاندار خوزستان با اشاره به اهمیت انتخاب آگاهانه و برگزیدن نامزد اصلح گفت: رئیس دولت آینده باید فردی مجاهد، انقلابی و ادامه‌دهنده راه، منش و سیاست شهید رئیسی باشد.

عبدالله افرازه شهاوند در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ با بیان اینکه انتخابات یکی از ارکان مهم مردم‌سالاری دینی است اظهار کرد: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصتی برای حضور هر ایرانی در تعیین سرنوشت خود و ضامن امنیت کشور به شمار می‌آید.

 وی افزود: یکی از وظایف ملت ایران این است که نسبت به شهیدان به‌ویژه شهدای خدمت خود متعهد باشیم و فردی را انتخاب کنیم که مجاهد، انقلابی، معتقد به آرمان‌های انقلاب، متعهد به دستورات، ابلاغ‌ها و دستورات و مبانی فکری حضرت امام و پیرو سیاست‌های مقام معظم رهبری باشد و ادامه‌دهنده راه، منش و سیاست شهید رئیسی باشد.

 معاون سیاسی استاندار خوزستان گفت: در صحنه چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری همه طیف‌ها و گروه‌ها حضور دارند و آحاد ملت ایران می‌توانند به‌صورت آزادانه در انتخابات شرکت و گزینه مدنظر را انتخاب کنند.

 شهاوند با اشاره به اهمیت انتخاب آگاهانه و برگزیدن نامزد اصلح و شایسته گفت: میانگین سطح مشارکت مردم خوزستان در انتخابات گذشته بسیار خوب بوده و مردم با وجود تمام مشکلات اقتصادی، داخلی و خارجی پای اصل انقلاب ماندند و قطعاً هر چه پشتوانه مردمی و مشارکت بیشتر باشد دولت آینده با قدرت بیشتری در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی حاضر خواهد شد.

 وی بیان کرد: باتوجه‌به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ماه‌های اخیر آمادگی کافی و لازم برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در استان وجود دارد. اقداماتی همچون سامان‌دهی شعب، فراهم‌کردن ملزومات شعب، تعرفه‌ها و صندوق‌های رأی در حال انجام است.

 معاون سیاسی استاندار خوزستان حضور در انتخابات را نه فقط تکلیف بلکه حق ملت شریف ایران دانست و عنوان کرد: امید است آحاد مردم با مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی گامی محکم را در مسیر تحقق انقلاب و آرمان‌های آن بردارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از