حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
نماینده کارون، باوی و حمیدیه در مجلس:

مشارکت حداکثری نماد پشتیبانی از نظام اسلامی است

مشارکت حداکثری نماد پشتیبانی از نظام اسلامی است

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرکت در انتخابات فرصتی است که در اختیار آحاد مردم قرار می‌گیرد، گفت: هر رأی ما در واقع رأی آری به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

محمد امیر در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ با بیان اینکه انتخابات یکی از ارکان مهم مردم‌سالاری دینی است، اظهار کرد: هر چه پشتوانه مردمی و مشارکت بیشتر باشد دولت آینده با قدرت بیشتری در عرصه‌های مختلف حاضر خواهد شد و موجب یأس و ناامیدی در میان دشمنان ایران می‌شود. 

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات فرصتی است که در اختیار آحاد مردم قرار می‌گیرد، افزود: هر رأی ما در واقع رأی آری به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

 نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مشارکت پایین باشد این تصور برای دشمن به وجود می‌آید که پشتوانه نظام ضعیف است و لذا به خود اجازه تحریم، تهدید و فتنه می‌دهد. پس وظیفه ماست که با حضور گسترده در انتخابات خط بطلانی بر تصور و گمان واهی دشمن بکشیم.

محمد امیر با اشاره به دولت تراز انقلاب اظهار کرد: بیش‌از چهل سال است که دولت‌های مختلف خدمات زیادی داشتند که همه به برکت نظام اسلامی بوده است؛ اما شهید رئیسی تراز ریاست‌جمهوری در کشور را بالا برد و با تلاش‌های شبانه‌روزی خود از فرصت‌های موجود بیشترین استفاده را برای ارائه خدمت به ملت کرد.

وی شخصیت شهید رئیسی را در برابر مردم متواضع، خاشع و دلسوز اما در برابر دشمنان سخت و شدید خواند و بیان کرد: ایشان سعی کرد تهدیدها را به فرصت تبدیل کند و از تحریم امریکا، ارتباط با دیگر کشورها و روابط اقتصادی و عضویت در معاهدات و قراردادها برای خدمت به کشور را موردتوجه قرار داد.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یقیناً مردم ما با هوشمندی به کسی رأی خواهند داد که راه شهید رئیسی را ادامه دهد، عنوان کرد: مردم ما از بصیرت و آگاهی بالایی برخوردارند و تندی‌ها، بداخلاقی‌ها و طلبکار نظام بودن را از سوی کسانی که سال‌ها فرصت‌سوزی کردند و باید پاسخگوی ناکارآمدی‌های خودشان باشند؛ ولی طلبکار هستند را می‌شناسند و فریب این افراد را نمی‌خورند. 

وی تصریح کرد: قطعا مردم همیشه بیدار و حاضردرصحنه ایران عزیز هشتم تیرماه با مشارکت حداکثری و انتخاب هوشمندانه خود حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از