حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
رئیس اورژانس دزفول مطرح کرد:

مصدومیت ۱۳ نفر در دو حادثه ترافیکی دزفول

مصدومیت ۱۳ نفر در دو حادثه ترافیکی دزفول

رئیس اورژانس دزفول گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته دو تصادف در دزفول رخ داد که در یک حادثه هفت نفر و در دیگری ۶ نفر مصدوم شد.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ رضا معمارزاده روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش مأموریت‌های اورژانس در ساعت‌های پایانی سال جاری اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دو تصادف در دزفول رخ داد که در یک حادثه هفت نفر و در دیگری ۶ نفر مصدوم شد.

 وی ادامه داد: حوالی ساعت ۱۷:۱۹ روز گذشته برخورد دو دستگاه خودرو سواری پراید و یک موتورسیکلت در شهرک شهید بهشتی از توابع بخش چغامیش دزفول به مرکز ۱۱۵ دزفول گزارش شد که در این حادثه هفت مصدوم بر جای گذاشت.

 رئیس اورژانس دزفول گفت: امدادگران اورژانس دزفول با حضور در محل حادثه علاوه بر درمان سرپایی دو تن از مصدومان، پنج مصدوم دیگر را به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل کردند.

 معمارزاده با اشاره به وقوع حادثه ترافیکی دیگر در بخش سردشت دزفول ادامه داد: واژگونی یک دستگاه خودرو نیسان در مسیر روستای ابوالحسن دزفول در حوالی ساعت یک بامداد امروز سه‌شنبه نیز به مرکز اورژانس ۱۱۵ دزفول اعلام و دو تیم عملیاتی اورژانس از پایگاه‌های جاده‌ای سردشت و شهیون به محل اعزام شدند.

 رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دزفول افزود: کارشناسان فوریت‌های پزشکی این مرکز توانستند در شرایط سخت آب‌وهوایی، عملیات امدادرسانی را به‌خوبی انجام و هر ۶ مصدوم این حادثه را پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل کنند.

 وی گفت: به ۱۵ پایگاه اورژانس شامل چهار پایگاه شهری، ۱۰ اورژانس جاده‌ای و یک پایگاه هوایی همراه با یک اتوبوس آمبولانس و همچنین یک دستگاه موتورلانس در دزفول فعال است.

 بر اساس اعلام اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول از ابتدای امسال تا بیست وچهارم اسفندماه جاری ۲۳ هزار و ۳۵۶ مأموریت تاکنون توسط اورژانس ۱۱۵ دزفول انجام شده است که در این مأموریت‌ها، امدادگران اورژانس دزفول به هفت هزار و ۸۵ مصدوم ترافیکی امدادرسانی کردند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از