حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
معرفت و امام‌شناسی وظیفه شیعیان است
شهادت امام حسن عسکری (ع) تسلیت؛

معرفت و امام‌شناسی وظیفه شیعیان است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: منتظران امام مهدی (عج) باید به تقوای خود پایبند باشند و همچنین با رویکرد و عملکرد مثبت خود، بسترهای لازم برای ظهور مصلح را در جامعه فراهم کنند.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ آیت‌الله محسن حیدری در شب شهادت امام حسن عسکری (ع) در جمع مردم ولایت‌مدار شهرستان ایذه، ضمن تسلیت شهادت ابامحمد حسن بن علی العسکری (ع) و ابراز خرسندی برای حضور در جمع مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار ایذه معرفت و امام‌شناسی را جزئی از وظایف شیعیان جهان برشمرد و اظهار کرد: شناخت زندگی یکایک ائمه اطهار باعث شناخت هدف آنان و تقرب به مسیر و اهدافی است که آن بزرگواران برای آن از جان‌مایه گذاشتند.

 وی در رابطه با عصاره عالم هستی حضرت ولیعصر (عج) افزود: همه مسلمانان عالم قائل به مسئله مهدویت هستند و لذا در این برهه حساس از تاریخ با توجه به تحولات مهم در جهان و منطقه و رویکرد پیش‌روندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که پرچم‌دار این تحولات است و اینکه انقلاب ما برگرفته از آموزه‌های مهدویت توسط امامین انقلاب اسلامی است، وظیفه ما مضاعف می‌شود.

 نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: منتظران امام مهدی (عج) هم خود باید صالح باشند هم زمینه ظهور مصلح را باید با رویکرد و عملکرد خوب خود در جامعه فراهم نمایند .

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از