حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مطرح کرد:

معنا بخشیدن به خدمت بی‌منت در دولت سیزدهم

معنا بخشیدن به خدمت بی‌منت در دولت سیزدهم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: سیره خدمت‌گزاری بدون وقفه و منت در این دولت به الگویی ماندگار تبدیل شد که امید است مسیر خدمت میدانی ادامه داشته باشد و توسط مدیران جهادی و انقلابی به مردم تقدیم شود.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ مجید منادی روز سه‌شنبه در آیین گرامیداشت هفتمین روز شهادت شهدای خدمت با حضور اصحاب فرهنگ، هنر، قرآن و رسانه در تالار آفتاب اهواز با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: این روند  خدمت‌گزاری که در دولت شکل‌گرفته است استمرار یابد.

 وی افزود: حضور انبوه مردم در آیین تشیع شهید رئیسی نشان داد که مردم خادمان حقیقی خود را می‌شناسند.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، خدمت به مردم را عنصر اصلی دولت سیزدهم برشمرد و بیان کرد: شهید رئیسی در طول مدت خدمت خود در کسوت ریاست‌جمهوری هیچگاه خود را درگیر حواشی و پاسخگویی به جفاکاران و طعنه‌کنندگان نکرد و علاوه بر این از همه اجزا و ارکان دولت نیز خواسته بود که از ورود به حواشی بپرهیزند.

 وی عنوان کرد: سیره  خدمت‌گزاری بدون وقفه و منت در این دولت به الگویی ماندگار تبدیل شد که امید است مسیر خدمت میدانی ادامه داشته باشد و توسط مدیران جهادی و انقلابی به مردم تقدیم شود.

 منادی به اقدامات مؤثر حوزه فرهنگ و هنر در دولت سیزدهم در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: در این حوزه اتفاقات خوبی رقم خورد برخی طرح‌ها و رویدادهای که ۲۰ سال بلاتکلیف و معلق بودند یا به بن‌بست رسیده بودند دوباره احیا شدند.

 وی بهره‌برداری از خانه هنرمندان را یکی از طرح‌های شاخص به بهره‌برداری رسیده در دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: با بهره‌برداری از این طرح، انجمن‌های هنری و بخش زیادی از هنرمندان که پیش‌ازاین از امکانات فیزیکی و مکان مناسبی برخوردار نبودند صاحب فضای کاری مناسب شدند.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در ادامه بهره‌برداری از چند فرهنگسرا از جمله در شهرستان‌های هفتکل و مسجدسلیمان را از دیگر اقدامات مؤثر دانست که نقش بسزایی در توسعه فعالیت‌های فرهنگی این شهرستان‌ها ایفا می‌کند.

 وی ادامه داد: میزان بودجه در نظر گرفته شده برای نوسازی و بهسازی مجتمع‌های فرهنگی و هنری در سطح استان قابل‌توجه است.

 در این آیین گرامیداشت یوسف شرهانی، شاعر عرب، محدثه الماسی، فردین کوراوند، زهرا شعبانی به شعرخوانی درباره شهیدان راه خدمت پرداختند.

 اجرای سوگینه خوانی توسط علی تاجمیری و اجرای یک نمایش صحنه‌ای کوتاه از سوی هنرمندان انجمن نمایش امیدیه و اهواز از دیگر برنامه‌های این آیین بود.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از