حالت تاریک
یکشنبه, 08 مهر 1403
مقاومت انقلابی نصرالله چراغ راه ملت‌های مسلمان
در گفتگو با «رهیاب» مطرح شد:

مقاومت انقلابی نصرالله چراغ راه ملت‌های مسلمان

شهید نصرالله راهگشای همه رهروان راه قدس و مقاومت انقلابی او چراغ راه ملت‌های مسلمان تا زمان پیروزی قطعی و نابودی دشمن صهیونیستی خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب»؛ در پی حملات هوایی نیروهای متجاوز رژیم صهیونیستی به مناطق مختلفی از ضاحیه بیروت و شهادت سید حسن نصرالله - دبیرکل حزب‌الله لبنان - جمعی از مسئولان خوزستان در گفتگو با خبرنگار این رسانه، انزجار خود را از این جنایات اعلام کردند.

علی‌اکبر حسینی محراب اظهار کرد: سید حسن نصرالله اسطوره و مجاهد خستگی‌ناپذیر جبهه مقاومت بود که خدمات و تلاش‌های این شهید مقاومت در دفاع از ملت مسلمان به‌ویژه در لبنان و فلسطین، جان خود را فدا کرد.

استاندار خوزستان با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه اگر مسلمین مجتمع بودند، هر کدام یک سطل آب به اسرائیل می‌ریختند او را سیل می‌برد، افزود: امروز ما همه مسلمانان آزادی‌خواه با بهره‌گیری از امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز می‌ایستیم و در رویارویی با رژیم سفاک غاصب صهیونیستی آنان را یاری می‌نماییم و به لطف الهی، مقاومت مستحکم‌تر از قبل خواهد شد و آرمان آزادی پویاتر و درخشنده‌تر از همیشه در اندیشه آزادگان جهان ماندگار خواهد ماند.

 

مقاومت انقلابی نصرالله چراغ راه ملت‌های مسلمان

سردار عبدالرضا حاجتی نیز بیان کرد: سید حسن نصرالله در چند دهه اخیر ضربه‌های جبران‌ناپذیری به اسرائیل وارد کرد و به افسانه شکست‌ناپذیری این رژیم کودک کش خاتمه داد.

 

 وی گفت: شهید سید حسن نصرالله برای استکبار خطرناک‌تر است و خون او باعث رویش و تحریک حس انتقام می‌شود.

 

 

مقاومت انقلابی نصرالله چراغ راه ملت‌های مسلمان

 در ادامه آیت‌الله محمدعلی جزایری اظهار کرد: شهادت شهید راه قدس، چهره بین‌المللی مقاومت، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر عج الله تعالی، مقام معظم رهبری، ملت شریف لبنان و ایران و تمام مسلمانان و مستضعفان منطقه تبریک و تسلیت عرض نموده و برای روح بلند ایشان علو درجات الهی و محشور شدن با شهدای کربلا را از درگاه حضرت حق خواستاریم.

 

وی افزود: سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان مبارزه با شیاطین و اشرار صهیونیست سرانجام ایشان را به این مقام والا رسانید و خون پاک وی به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخته شد. بدون شک مردم لبنان و منطقه خود را مرهون جهاد خالصانه و صادقانه و از جان گذشتگی‌ها و رشادت‌های ایشان می‌دانند.

 

 زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان گفت: راه پرافتخار سید حسن نصرالله ادامه خواهد یافت و به برکت خون پاک این شهید رژیم سفاک و کودک کش نابود خواهد شد.

 

مقاومت انقلابی نصرالله چراغ راه ملت‌های مسلمان

 در ادامه حجت‌الاسلام رستگار گفت: شهادت مجاهد برجسته، مخلص و شجاع جبهه مقاومت و جهان اسلام، سید حسن نصرالله و یاران همراهش توسط باند جنایت‌کار و رژیم بزدل و کودک‌کش صهیونیستی باعث تأثر و اندوه ملت‌های آزاده شد.

 

 وی افزود: این حملات بر قدرت و صلابت محور مقاومت می‌افزاید. سنگرهای مقاومت با عزم و اراده باقی است و بی شک این‌گونه اقدامات بزدلانه استکبار جهانی، عزم ملت‌های آزاده و کشورهای محور مقاومت را برای برداشتن گام‌های نهایی در مسیر آزادی قدس شریف مستحکم‌تر خواهد کرد.

 

 مسئول حوزه نمایندگی سپاه خوزستان با بیان اینکه شهادت خون پاکی است که در رگ‌های مرده جامعه تزریق می‌شود تا آن‌ها را زنده نگه دارد، گفت: شهادت فرمانده شجاع و دلاور جبهه مقاومت سید حسن نصرالله، خون تازه‌ای در رگ‌های مقاومت است و قطعاً تقاص این خون پاک و به ناحق ریخته شده اضمحلال اسرائیل غاصب و جنایت‌کار خواهد بود.

 

مقاومت انقلابی نصرالله چراغ راه ملت‌های مسلمان

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از