حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
هیأت علمی دانشگاه دزفول:

منش اصلاح‌طلبان طلبکارانه است

منش اصلاح‌طلبان طلبکارانه است

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دزفول و هیأت علمی دانشگاه گفت: منش اصلاح‌طلبان، طلبکارانه و منفعت‌طلبانه است و به نظر می‌رسد نوعی کج‌اندیشی و لجاجت در رفتارشان وجود دارد.

عبدالرحیم محمدپور در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ اظهار کرد: مهم‌ترین دغدغه در مرحله دوم انتخابات حضور حداکثری است و اولویت بعدی بررسی ویژگی نامزد اصلح و برگزیدن فردی است که در مسیر استقلال و پیشرفت ایران اسلامی گام بردارد.

وی افزود: وقتی نامزدی موضوعی را مطرح می‌کند که عقبه خوبی ندارد فقط نوعی بار روانی روی مردم ایجاد می‌کند و نتیجه آن ایجاد انگیزه منفی در افراد و به‌تبع آن عدم شرکت در انتخابات است.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دزفول و هیأت علمی دانشگاه، بیان بعضی موضوعات را توسط نامزد ریاست‌جمهوری در برهه حساس کنونی، عدم درک مستضعفین دانست و گفت: پزشکیان و اطرافیان وی بر خلاف آنچه که ادعا دارند و خود را مردمی می‌دانند؛ اما در مناظراتشان چنین چیزی مشهود نبوده است.

محمدپور بیان کرد: نوع نگاه و طرز صحبت اصلاح‌طلبان را نشان‌دهنده برخورد ضربتی و به نوعی قدرت‌نمایی و تحقیر طرف مقابل است. 

وی ادامه داد: منش اصلاح‌طلبان، طلبکارانه و منفعت‌طلبانه است و به نظر می‌رسد نوعی کج‌اندیشی و لجاجت در رفتارشان وجود دارد.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دزفول با بیان اینکه حذف یارانه به معنای حذف توجه به اقشار کم‌برخوردار است، ادامه داد: پزشکیان و تیم وی اگر با اقشار ضعیف جامعه کوچک‌ترین نشست و برخاستی داشتند، با مشکلات معیشت آن‌ها آشنا بودند و چنین پیشنهادی را مطرح نمی‌شد چرا که همین یارانه اندک برای برخی خانواده‌ها مایه معیشت و نوعی امیدواری است.

محمدپور موضوع بنزین و ناترازی بنزین را به دلیل اینکه به معیشت مردم گره خورده است بسیار مهم دانست و تصریح کرد: برنامه‌های پزشکیان در این زمینه و افزایش قیمت بنزین که به طور واضح دست بردن به سفره قشر محروم و ضعیف جامعه است سرانجامی جز نارضایتی مردم را در پی نخواهد داشت.

وی عنوان کرد: جلیلی در برنامه‌های خود منافع ملی و استقلال کشور را در اولویت قرار داده است و در سیاست‌های اقتصادی نگاه به توان داخلی دارد و ظرفیت و استعداد کشور را به‌عنوان عالی‌ترین سرمایه‌های کشور می‌داند.

عضو هیأت علمی دانشگاه دزفول بیان کرد: امید است که دولت چهاردهم از نیروهای انقلابی و جهادی و ادامه‌دهنده منش و سیاست شهید رئیسی باشد.

انتهای خبر/

 


 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از