حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج):

منش مردمی شهید رئیسی زبان‌زد رقبای سیاسی بود

منش مردمی شهید رئیسی زبان‌زد رقبای سیاسی بود

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) گفت: شهید آیت‌الله رئیسی دیپلماسی خارجی ایران را بازسازی و ارتقا داد، و برای تعالی کشور خالصانه ورود کرد و طبق فرمایشات رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم عمل کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سیدالشهدای خدمت و هیئت همراه ایشان خدمت مردم شریف و فهیم خوزستان، اظهار کرد: مدیریت جهادی شهید سید ابراهیم رئیسی یادآور مجاهدت‌های شهید رجایی است که از اول انقلاب همواره به‌عنوان مدیر جهادی از او یاد می‌شد و جز در زمان ریاست‌جمهوری رهبر انقلاب چنین روحیه‌ای در بین رؤسای جمهور ایران شاهد نبودیم.

وی با بیان اینکه در این حادثه تلخ یک‌چهارم دنیا با ایران همراه شدند، افزود: در دنیا مرسوم است که با فقدان مسئول عالی‌رتبه کشوری، کشورهای دوست و همسایه فقط ابراز همدردی می‌کنند؛ اما به دنبال شهادت آیت‌الله رئیسی و تیم همراهشان، هفت کشور ترکیه، هند، پاکستان، لبنان، عراق، سوریه و کوبا در کشورهای خود عزای عمومی اعلام کردند و پرچم کشورشان را به حالت نیمه‌افراشته درآوردند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ولیعصر خوزستان رمز موفقیت رئیس‌جمهور شهید را نزدیک‌کردن دیپلماسی و میدان دانست و گفت: علت موفقیت این چند ساله جمهوری اسلامی ایران روحیه جهادی ایشان و فعالیت‌های وزیر خارجه پرتلاش و فهیم ایشان در روابط بین‌الملل بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستگار برخی فعالیت‌های شهید رئیسی را برشمرد و بیان کرد: ایشان با دیپلماسی قوی خود توانست کشور ایران را عضو دو جمعیت اقتصادی بزرگ منطقه یعنی بریکس و شانگهای چین کند، بیش‌از ۸ هزار کارخانه نیمه‌فعال، با تلاش‌های ایشان فعالیت خود را ازسرگیری کردند، نرخ بیکاری از ۱۲ درصد به ۷ درصد رسید، دلار که زمزمه‌های رسیدن آن تا ۱۵۰ هزار تومان می‌رفت در کانال ۵۶ هزار تومان باقی ماند. 

وی دیگر فعالیت‌های شهید رئیسی را برشمرد و گفت: باتوجه‌به تکانه‌های اقتصادی جهان و شرطی‌شدن کشور در برابر شرایط دلار توانست شرایط اقتصادی را به‌خوبی سامان دهد. 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) موفقیت‌های سرشار دولت سیزدهم را مرهون هماهنگی بین رهبری و دولت خدمتگزار دانست و تصریح کرد: وی در طوفان‌الاقصی توانست با همراهی وزیر خارجه فعال خود، شهید حسین امیر عبداللهیان، ارتباط بسیار خوبی با کشورهای منطقه خصوصاً جبهه مقاومت برقرار کند و پس از آن پیروزی بزرگ عملیات وعده صادق رخ داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستگار اظهار داشت: همان‌گونه که شهید حاج‌قاسم سلیمانی باعث شد وحدت تبری از دشمن به وجود آید و دشمن‌شناسی در همه جریان‌ها به اوج خود برسد، شهادت آیت‌الله رئیسی موجب اوج‌گرفتن تولی و ایجاد وحدت و همدلی بین همه جریان‌های سیاسی شد.

وی ویژگی‌های برجسته اخلاقی ایشان را اخلاص و ولایت‌مداری دانست و گفت: ایشان همواره در حضورشان میان کشورهای دیگر وجود رهبر انقلاب را مایه عزت و اقتدار ایران می‌خواندند و با همین منش خود باعث ایجاد ترس در دل دشمنان می‌شدند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران وابسته به شخص نیست بیان کرد: می‌توان این نکته را به دنیا تفهیم کرد که ایران ثبات و استحکام خاصی دارد و با رفتن یک خدمتگزار هرگز متزلزل نخواهد شد. این نظام، ولایی و مبتنی بر آرای مردم است و مردم هم همواره مدافع و پشتیبان رهبر و این انقلاب هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستگار با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات دولت آینده قرار داریم خاطرنشان کرد: باید شاخص‌های مدیریتی شهید رئیسی برجسته شود و ملت شریف ایران با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی کسی را انتخاب کنند که با داشتن روحیه جهادی، ولایت‌مداری و قوی‌بودن در مقابل دشمن ادامه‌دهنده راه رئیس جمهور شهید باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از