حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس سازمان آتش‌نشانی هندیجان مطرح کرد:

مهار آتش در یک منزل بدون مصدومیت

مهار آتش در یک منزل بدون مصدومیت

رئیس سازمان آتش‌نشانی هندیجان گفت: در پی وقوع آتش‌سوزی یک منزل با حضور به‌موقع آتش‌نشانان توانستند آتش را مهار و از سرایت آن به سایر منازل مسکونی جلوگیری کنند این حادثه خوشبختانه مصدومی در بر نداشت.

  به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی هندیجان؛ احمد شکاری اظهار کرد: با حضور نیروهای آتش‌نشانی شهرداری هندیجان آتش در یک منزل مسکونی مهار و از سرایت آن به سایر منازل جلوگیری به عمل آمد.

 وی افزود: امروز وقوع آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در هندیجان شمالی به ایستگاه شماره یک آتش‌نشانی شهرداری گزارش شد که بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی در ایستگاه‌های شماره یک و شماره دو به محل آتش‌سوزی اعزام و اقدام به اجرای عملیات اطفا حریق کردند.

 رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری هندیجان در ادامه گفت: آتش‌نشانان با حضور خود در محل توانستند با تلاش چندین‌ساعته آتش را مهار و از سرایت آن به سایر منازل مسکونی جلوگیری کنند این حادثه خوشبختانه مصدومی در بر نداشت.

 شکاری در ادامه با اشاره به اینکه سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهرداری هندیجان به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شهروندان است، بیان کرد: از شهروندان می‌خواهیم تا در صورت رخداد هرگونه حادثه‌ای، مراتب را با این سامانه اطلاع داده تا در خصوص رفع آن اقدام شود.

 وی در پایان ضمن تشکر قدردانی از حضور و همکاری پرسنل مدیریت توزیع برق، گاز و همچنین نیروهای فرماندهی انتظامی شهرستان از شهروندان خواست از نگهداری مواد سوختی در منازل خود خودداری کنند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از