حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403

موج بازگشت زوار اربعین از مرزهای خوزستان

موج بازگشت زوار اربعین از مرزهای خوزستان

رئیس پلیس راهور خوزستان گفت: شاهد موج بازگشت زائران از راهپیمایی اربعین حسینی از مرز‌های کشور از جمله شلمچه و چذابه در استان هستیم.

 

به گزارش رهیاب ،فرید کریمی‌زاده رئیس پلیس راهور خوزستان امروز در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: با توجه به اینکه شاهد موج بازگشت زائران از راهپیمایی اربعین حسینی از مرز‌های کشور از جمله؛ شلمچه و چذابه در استان هستیم، برنامه ریزی‌ها برای بازگشت ایمن زوار به مقاصد خود انجام شده است.

وی به استقرار اتوبوس‌های حمل و نقل جاده‌ای به مقصد استان‌ها و شهرستان‌های بزرگ اشاره کرد و افزود: همچنین قطار مسافربری از پایانه مرزی شلمچه تا مقصد تهران، زائران را جا‌به‌جا خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور خوزستان با بیان اینکه جابه‌جایی زائران اربعین حسینی از پایانه مرزی شلمچه به سمت شهرستان خرمشهر نیز انجام می‌شود، گفت: علاوه بر این، اتوبوس‌های حمل و نقل شهری نیز زائران را از پایانه‌ها تا پارکینگ‌های خودرویی جابه‌جا می‌کنند.

وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه زائرانی که از زیارت امام حسین(ع) بازمی گردند، دچار خستگی جسمی هستند، توصیه می‌شود حتما قبل از حرکت و اقدام به رانندگی، در مواکب و محل‌های پیش بینی شده استراحت کافی داشته باشند و از رانندگی در شب خودداری کنند، زیرا خستگی و خواب آلودگی عمده دلایل وقوع حوادث رانندگی هستند.

کریمی‌زاده تصریح کرد: سرنشینان به آمادگی ذهنی راننده کمک کرده و با مشارکت‌های لازم، از وقوع حوادث رانندگی پیشگیری کنند.

پایان پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از