حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
امام‌جمعه اندیمشک:

نامزد دل‌بسته به آمریکا گزینه مناسبی نیست

نامزد دل‌بسته به آمریکا گزینه مناسبی نیست

امام‌جمعه اندیمشک گفت: اگر چه همه نامزدها از سوی شورای نگهبان تأیید شده‌اند؛ اما راه، منش و سیاست آن‌ها یکی نیست و مردم ایران باید با آگاهی و بصیرت کامل، نامزد اصلح و شایسته را برگزینند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید کمال موسوی در گفتگو با شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ اظهار کرد: همان‌گونه که حاج قاسم عزیز نظام جمهوری اسلامی را حرم نامید پس صیانت و حفظ این حرم، با مشارکت حداکثری آحاد جامعه میسر است و وظیفه ملی و شرعی ماست.

وی یکی از مولفه‌های مهم مردم‌سالاری دینی در کشور ما را حضور و مشارکت گسترده در تمام عرصه‌ها نظام اسلامی به‌خصوص انتخابات دانست و افزود: انتخابات مظهر حضور مردم، احقاق حق و مظهر توانایی و اقتدار ملی برای یک کشور است.

امام‌جمعه اندیمشک با اشاره به جایگاه ایران اسلامی در بین جهان اسلام افزود: امروز چشم تمام مظلومان و محرومان جهان از جمله مردم از زنان تا کودکان غزه به این حرم است، پس انتخاب ما فراتر از برگزیدن رئیس‌جمهور تنها یک کشور است و همه جهان اسلام را در برمی‌گیرد.

وی با اشاره به این موضوع که حتی پیغمبران الهی نیز در یک رتبه و مرتبه نیستند، بیان کرد: اگر چه همه نامزدها از سوی شورای نگهبان تأیید شده‌اند؛ اما راه، منش و سیاست آن‌ها یکی نیست و مردم ایران باید با آگاهی و بصیرت کامل، نامزد اصلح و شایسته را برگزینند.

موسوی بیان کرد: همه مردم ایران باید با درایت و توجه کافی برای تعیین سرنوشت خود و پیشرفت کشور نامزد انقلابی و شایسته را انتخاب کنند و اجازه ندهند که فردی ضعیف بر مسند ریاست‌جمهوری کشور قرار بگیرد.

خطیب جمعه اندیمشک با اشاره به ثواب بی‌نظیر حضور در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی از جمله انتخابات، عنوان کرد: همه مردم متعهد ایران اسلامی به‌عنوان وظیفه و تکلیف شرعی و عقلی و همچنین به‌عنوان جهاد در راه خدا و یک عبادت در پای صندوق‌های رأی حضور پرخروش داشته باشند و رأی بدهند و دشمنان اسلام را بیش‌ازپیش مأیوس کنند و قدرت و اتحاد و اراده خود را به نمایش بگذارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از