حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
ناکامی جبهه کفر در برابر ملت ایران
در گفتگو با «رهیاب» مطرح شد:

ناکامی جبهه کفر در برابر ملت ایران

امام جمعه موقت اهواز گفت:علی‌رغم شهادت سید مقاومت و تاکتیک ناامیدسازی مردم، جبهه متحد کفر در مقابل شجاعت و پیوند امام و امت ضربه فنی شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین میر احمدرضا حاجتی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی«رهیاب» اظهار کرد: نماز جمعه روز گذشته به امامت امام خامنه‌ای ادامه حرکت خروشان موشک‌های ایرانی در تهاجم به جبهه شیطان بود‌.

وی افزود: در خطبه‌های رهبر انقلاب یک جمله کلیدی مطرح شد که در میدان مبارزه، جنگ بین اراده‌هاست و هر کسی که از اراده قوی‌تری برخوردار باشد، پیروز میدان است همچنین اشاره کردند که شِگرد دشمن ناامید کردن مردم است. اتفاقاً در این مدتی که قیام مردمی شکل گرفت، دشمنان به‌شدت تاکتیک ناامیدسازی مردم را پیگیری کردند.

امام جمعه موقت اهواز گفت: بنابراین روزهای منتسب به «طوفان ارتقاء بصیرت» و تحکیم استقامت و اراده در هنگامه نبرد تاریخی شناختی و جنگ اراده‌ها پشت‌سر می‌گذاریم.

حاجتی ادامه داد: از این‌رو حضور پر شور مردم در نماز جمعه نشان از قدرت‌نمایی ایرانیان و شکست هیمنه پوشالی استکبار جهانی داشت، دنیا نظاره‌گر خروش ملت ایران و اهتزاز گنبد فولادین ملت ایران بر سر جبهه مقاومت خواهد بود.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه «رژیم صهیونیستی در قضیه طوفان‌الاقصی ضربه فنی شد»، بیان کرد: علی‌رغم شهادت سید مقاومت، جبهه متحد کفر در مقابل شجاعت و پیوند امام و امت ضربه فنی شد.

وی نمازجمعه تاریخی روز گذشته را بیعت دوباره با نائب‌المهدی (عج) و تمنای عملی ظهور حجت حق (عج) دانست و عنوان کرد: بار دیگر برگ زرین دیگری از آمادگی امت، قبل از ظهور حجت حق رقم خورد.

 حاجتی ادامه داد: ملّت ایران نشان داد که از خطّ مجاهدتِ شجاعانه دفاع می‌کند و به نمادهای مقاومت عشق می‌ورزد و تسلیم نخواهد شد، آن کسانی که سعی می‌کنند چیز دیگری را از ملّت بزرگ ما به مردم و به افکار بیگانگان یا افکار عمومیِ داخل نشان بدهند، بار دیگر شکست سختی خورده‌اند.

 انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از