حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خوزستان:

نخستین آشپزخانه حسینی در اهواز راه‌اندازی شد

نخستین آشپزخانه حسینی در اهواز راه‌اندازی شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خوزستان گفت: نخستین آشپزخانه حسینی در مرکز نیکوکاری کوی علوی اهواز راه‌اندازی شده است.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ جمال شیبه امروز، دوشنبه ۱۸ تیرماه ۱۴۰۳ در آیین راه‌اندازی نخستین آشپزخانه در قالب طرح اطعام و احسان حسینی در اهواز اظهار کرد: نخستین آشپزخانه این طرح در مرکز نیکوکاری کوی علوی اهواز راه‌اندازی شده است و در طول ماه محرم و صفر ۲۰۰ آشپزخانه دیگر در شهرستان‌های مختلف استان با مشارکت مراکز نیکوکاری به بهره‌برداری خواهند رسید.

 وی با بیان اینکه طرح پویش اطعام و احسان حسینی با همکاری این نهاد و مراکز نیکوکاری و هیات‌های مذهبی از ابتدای محرم آغاز شده و تا پایان صفر ادامه دارد، افزود: طبق برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری انجام شده، تعداد آشپزخانه‌های فعال و طبخ غذا نسب به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش دارد و آشپزخانه‌های اطعام حسینی با همکاری کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، و مردم خیر در استان اقدام به طبخ غذای گرم و توزیع بین نیازمندان می‌کنند.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خوزستان ادامه داد: علاوه بر فعالیت آشپزخانه‌های اطعام حسینی در طول ماه محرم، حسینیه‌ها و مساجد نیز غذای گرم طبخ و بین عزاداران و نیازمندان توزیع می‌کنند.

 پویش «اطعام و احسان حسینی» در قالب طبخ و توزیع غذای گرم و همچنین تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان و با استفاده از ظرفیت هیات‌های مذهبی، مراکز نیکوکاری و خیران باهدف ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری از یکم محرم آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

 مردم نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری #۸۸۷۷*۰۶۱* به‌صورت استانی، نذر خود را در پویش اطعام و احسان حسینی اهدا کنند و کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.

 انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از