حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مطرح کرد:

انتخابات آزمون جدیدی برای ملت ایران

انتخابات آزمون جدیدی برای ملت ایران

مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان خوزستان گفت: انتظار مردم از دولت به‌رغم وجود شهید رئیسی بسیار زیاد شده و مردم رئیس‌جمهوری در تراز وی می‌خواهند تا ادامه‌دهنده راه خدمت‌رسانی به مردم باشد.

مجید منادی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ پیرامون انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: یکی از اموری که انسان را به مقامات بالا می‌رساند خدمت به خلق‌الله است و اهل‌بیت فرمودند اگر ما به مقام قرب رسیدیم به‌خاطر عبودیت است و در تفسیر عبودیت آمده است که فرد آنچه از مال و جان و آبرو دارد را در طبق اخلاص گذاشته و بذل کند.

وی با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی نیز در طول خدمت سه‌ساله خود به‌عنوان رئیس‌جمهور کارهای بزرگی برای توسعه و پیشرفت کشور انجام داد، افزود: سید محرومان و رئیس‌جمهوری خستگی‌ناپذیر، مجاهد، عالم، پرتلاش و بسیار ارزشمند بود که در راه خدمت به مردم نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مدیرکل ارشاد استان خوزستان گفت: شهدای بزرگوار این حادثه تلخ و ناگوار، عمر بابرکت خود را در خدمت به اسلام و ایران عزیز، در طبق اخلاص نهادند و در مسیر خدمت صادقانه و خالصانه به ملت شریف ایران، به فیض عظمای شهادت نائل آمده‌اند.

منادی بیان کرد: بی‌تردید ملت بزرگ ایران، قدردان خدمات خالصانه و صادقانه خدمتگزاران خویش است و نام این شهدای گران‌قدر و والامقام، در صحیفه تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی و ایران عزیز با افتخار ثبت خواهد شد.

مدیرکل ارشاد استان خوزستان ادامه داد: در ایامی که گذشت به‌ویژه شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهانشان اصحاب رسانه از همان لحظات اولیه سانحه سقوط بالگرد به‌صورت ویژه، جدی، با آرامش کامل، حرفه‌ای با تعهد ایمانی، موضوع را دنبال کردند و این روند کاری را هم بعد از شهادت شهدای خدمت ادامه دادند که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی افزود: بار دیگر ملت ایران اسلامی در آزمون جدیدی قرار گرفتند و آن هم انتخابات پیشِ‌رو است اگرچه جای خالی شهید بهشتی و شهید رئیسی را کسی نمی‌تواند پر کند، اما به‌طورقطع در نگاه رویش نسل پرطراوت جوان انقلاب، کسانی این پرچم را به دست می‌گیرند و ادامه این راه را طی می‌کنند که با نگاه جدید و قوت بیشتر وارد این عرصه می‌شوند.

منادی بیان کرد: قطعاً برای موفق شدن در این آزمون باید از چهار راهبرد مقام معظم رهبری«مشارکت، سلامت، امنیت، رقابت» پیروی کنیم که اولین و مهم‌ترین آن بحث مشارکت است همان‌طوری که شهید ابراهیم رئیسی همیشه گوش‌به‌فرمان امر رهبری بودند ما هم باید مطیع ولایت‌فقیه باشیم و در امر انتخابات حضور گستردهٔ را در کشور به تصویر بکشانیم.

 مدیرکل ارشاد استان خوزستان با بیان اینکه باید آزمون دهیم و امتحانات سخت را پشت سر بگذاریم، اضافه کرد: قرار است مأموریت جدیدی بر دوشمان محول شود، بنابراین باید خود را آماده کنیم و نباید به توقف در مسیر رسیدن به هدف عادت کنیم، باید سعی کنیم همانند دانش‌آموز سیزده‌ساله‌ای که می‌شود حسین فهمیده یا جوان کم‌سن‌وسالی که شهید می‌شود، راه شهدا را ادامه دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان گفت: عمده اصحاب رسانه همان‌طوری که با نجابت و بزرگواری امسال دو دور انتخابات مجلس اسلامی را دنبال کردند انتظار می‌رود که انتخابات پیشِ‌روی ریاست‌جمهوری را هم با همان نگاه و تعهد ملی، ایمانی، انقلابی و حرفه‌ای ادامه دهند و به‌دور از پیروی اخبار جعلی شبکه‌های معاند مسیر انتخابات را تسهیلل کنند همان‌گونه که سیره حضرت آیت‌الله رئیسی دوری از تخریب، حواشی و مطالبه درست از موضوعات اصلی کشور بود.

 منادی با بیان اینکه مردم خدمت بی‌منت شهید جمهور را دیدند بیان کرد: حضور و استقبال مردم در تشییع پیکر آیت‌الله رئیسی نشان داد که مردم رئیس‌جمهوری را انتخاب خواهند کرد که حضور در بین مردم و صحنه، در جای‌جای کشور و خدمت بی‌منت داشته باشد چون مردم این خدمات را از رئیس‌جمهور شهید خود دیدند و قطعاً این مطالبه‌گری را نسبت به رئیس‌جمهور آینده دارند.

 وی عنوان کرد: هر اتفاقی که برای کشور پیش آید قطعاً با مشیت الهی و هدایت مقام معظم رهبری به صلاح مردم است امیدوارم انتخابات در امینت، سلامت کامل و رقابت سالم با حضور گسترده و پرشور مردم در کشور برگزار شود.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از