حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403

نقش ولایت فقیه در جنگ تحمیلی برجسته است

نقش ولایت فقیه در جنگ تحمیلی برجسته است

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: امام خمینی(ره) به عنوان فرماندهى عالى جنگ تعیین و هدایت اسـتـراتـژى جـنـگ را بـر عـهـده داشـت که موجب اعجاب و شگفتى دشمن شد.

حجت الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه خوزستان درحاشیه مراسم یادواره شهدای روستای کاظم شهرستان گتوند به خبرنگاررهیاب گفت: دشمن تلاش می کند تا نقش اثرگذار و برجسته گوهر ولایت در هشت سال دفاع مقدس  را ازبین ببرد.

وی با بیان اینکه در پیشگاه خداوند متعال جایگاه ویژه ای برای شهدا قرار داده است و انسان به جایی می رسد که خدای متعال آن را در ردیف انبیا، صدیقین و شهدا قرار داده است، افزود: یکی از موضوعات جدی و مورد تاکید شهدای هشت سال دفاع مقدس بحث ولایت است زیرا دلیل عمده اسباب عزت، سرافرازی و اینکه در هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک ایران اسلامی را ندادیم، است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: سرسپردگی رزمندگان به ولایت فقیه، در وصایای آن ها به یادگار مانده است. در یک پژوهش آماری از وصیت نامه های شهیدان، به دست آمده است که در هر وصیت نامه به طور میانگین چهار بار، به امام، ولایت فقیه و تبعیت محض از ولی فقیه سفارش شده است.

حجت الاسلام موسوی فرد اضافه کرد: همه ما در آخرت محتاج شفاعت اهل بیت هستیم و کسی مورد شفاعت قرار می گیرد که رفتارش و اخلاقش به ائمه نزدیکتر باشد.

وی بیان کرد: حـضـرت امـام خـمـیـنـى( ره ) بـه عـنـوان مدیر، رهبر و فرمانده کل قوا و فرماندهى عالى جنگ، تعیین و هدایت اسـتـراتـژى جـنـگ را بـر عـهـده داشـت و در این مدت با بهره گیرى از شیوه ها و تدابیر خاص ‍ خویش هشت سال دفاع مقدس را رهبرى و مدیریت نمود و اعجاب و شگفتى سیاستمداران دشمن را برانگیخت .

یادواره شهدای روستای کاظم شهرستان گتوند با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان، امامان جمعه شهرستان شوشتر،گتوند و شهر شرافت، فرمانده ناحیه، فرماندار، بخشدار عقیلی، مدیران بعضی از ادارات،شوراهای شهر و روستا،شهرداران، دهیاران، خانواده معظم شهدا، رزمندگان، بسیجیان و اقشار مختلف مردم در بستان امام موسی کاظم علیه السلام برگزار گردید.

 انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از