حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
با شهدا؛

نوجوانان پایه‌های انقلاب اسلامی‌ هستند

نوجوانان پایه‌های انقلاب اسلامی‌ هستند

شهید بهرام دلاورفرد در قسمتی از وصیت‌نامه خود می‌نویسد: نوجوانان پایه‌های انقلاب اسلامی‌ هستند. بر افرادی که لایق‌اند واجب است با امر به معروف و نهی از منکر آن‌ها را به راه اسلام و انقلاب بکشانند.

  به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی«رهیاب»؛ شهید بهرام دلاورفرد هشتم بهمن‌ماه ۱۳۴۲، در شهرستان اهواز به دنیا آمد. پدرش مصطفی، راننده بود و مادرش کفایت نام داشت. تا سوم متوسطه در رشته انسانی درس خواند. به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت. پنجم اسفندماه ۱۳۶۵، در شلمچه بر اثر اصابت ترکش شهید شد. پیکرش را در گلزار شهدای شهرستان شوشتر به خاک سپردند.

 متن وصیت‌نامه شهید بهرام دلاور فرد:

  بسم الله الرحمن الرحیم

با درود و سلام به امام‌زمان(عج) و نایب بر حقش خمینی کبیر و مردم حزب‌الله. خدایا به من نیرویی بخش تا بتوانم حق مطلب را ادا کنم.

بار الها من از اعمال خودم و از این دنیای بی‌وفا خیلی سیر شده‌ام، معبودا من خودم از اعمال خودم راضی نیستم کجا که تو راضی باشی. خداوند اگر مرا به فیض شهادت نائل گردانیدی و اعمالم را پذیرفتی برای تو هیچ نیست. چون سخاوت تو پایان‌ناپذیر است ولی برای من از هزاران دنیا هم بالاتر است، پس مرا بپذیر. خدایا آن‌هایی که دلشان با تو است و دوست دارند شهید شوند مرگشان را با شهادت در راه خودت توأم گردان.

برادران و خواهران عزیزم، قرآن را همراه با معنی بخوانید و عمل به آن مصحف شریف را در اعمال و کردارتان فراموش نکنید. عامل هدایت شما همین عمل به احادیث و قرآن است.

نوجوانان پایه‌های انقلاب اسلامی‌ هستند. افرادی که لایق‌اند و می‌توانند آن‌ها را به راه اسلام و انقلاب بکشانند، بر آن‌ها واجب است که امر به معروف و نهی از منکرشان کنند. وظیفه ما است که بچه‌های نوجوان را از همان کوچکی به مسجد بکشانیم و به مسائل اسلامی واردشان کنیم تا وقتی بزرگ شدند فرزندان و امید انقلاب باشند. به خدا قسم اگر کسی می‌تواند با این نونهالان کار کند و چیزی به آن‌ها بیاموزد، کار بزرگی کرده است.

 پدر و مادر عزیز از شهادت من ناراحت نشوید. این شهادت فوز عظیم است که من آن را بسیار گرامی می‌دارم.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از