حالت تاریک
پنج‌شنبه, 26 مهر 1403
نیروهای آموزش‌دیده حزب‌الله راه مقاومت را ادامه می‌دهند
در حاشیه تجمع مردم شارگان؛

نیروهای آموزش‌دیده حزب‌الله راه مقاومت را ادامه می‌دهند

فرماندار شادگان با بیان اینکه حزب‌الله وابسته به اشخاص نیست گفت: هزاران فرمانده و نیروی آموزش دیده و گمنام حزب‌اللهی اکنون آماده جانشینی شهیدان و تداوم راه محور مقاومت هستند.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ مردم و عشایر شادگان روز دوشنبه در مسجد حضرت امیرالمؤمنین (ع) این شهرستان تجمع کردند و ضمن محکوم‌کردن شهادت سید حسن نصرالله توسط رژیم صهیونیستی، همدردی خود را با مردم لبنان ابراز کردند.

 این تجمع نشان‌دهنده همبستگی و حمایت مردم ایران از مقاومت اسلامی و تلاش‌های شهید نصرالله در دفاع از حقوق مسلمانان بود.

 شرکت‌کنندگان در این مراسم با سردادن شعارهای ضدصهیونیستی، بر ادامه مسیر مقاومت تأکید کردند و خواستار اتحاد بیشتر میان کشورهای اسلامی شدند. آن‌ها با اشاره به فداکاری‌های نصرالله، او را نماد ایستادگی در برابر ظلم و ستم دانستند و بر ضرورت حفظ آرمان‌های او تأکید کردند.

 در ادامه جمال صالح‌زاده در این مراسم اظهار کرد: رژیم تروریستی و غاصب صهیونیستی با به شهادت رساندن فرماندهان ارشد جبهه مقاومت و به‌ویژه مجاهد نستوه سید مقاومت، سید حسن نصرالله، از تمام خطوط قرمز عبور کرده و روزبه‌روز به نابودی نزدیک‌تر می‌شود.

 وی افزود: این جنایت هولناک که در ادامه جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در یک سال اخیر، با حمایت همه‌جانبه فنی، اطلاعاتی و تسلیحاتی آمریکا جهان‌خوار انجام شد، برگ سیاه دیگری به دفتر تبهکاری و جنایات استکبار جهانی و صهیونیسم پلید افزود.

 فرماندار شادگان با بیان اینکه حزب‌الله وابسته به اشخاص نیست که با ترور شخصیت‌ها اهداف خود را کنار بگذارد، گفت: هزاران فرمانده و نیروی آموزش دیده و گمنام حزب‌اللهی اکنون آماده جانشینی شهیدان و تداوم راه محور مقاومت هستند.

 صالح‌زاده بیان کرد: خون شهدای مقاومت به‌ویژه شهید نصرالله، قدرت شگرف در این راه برای جبهه مقاومت خواهد بود و تا تحقق پیروزی قدس شریف و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

 وی در پایان گفت: اتحاد کشورهای اسلامی می‌تواند غده سرطانی اسرائیل را از روی زمین محو کند، قطعاً این جنایت رژیم کودک کش صهیونیست بی‌پاسخ نخواهد ماند.

 به گزارش «رهیاب»؛ این تجمع همچنین فرصتی برای یادآوری اهمیت وحدت مسلمانان در برابر تهدیدات مشترک و ضرورت همبستگی در مواجهه با دشمنان بود.

 مردم شادگان با برگزاری این مراسم، پیام خود را به جهانیان رساندند که هرگونه اقدام تروریستی علیه شخصیت‌های مقاومت، تنها عزم آن‌ها را برای ادامه مبارزه تقویت می‌کند.

 انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از