حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
یادداشت؛

هجمه‌ رسانه‌های سریالی به پروژه‌ملی در آستانه انتخابات

هجمه‌ رسانه‌های سریالی به پروژه‌ملی در آستانه انتخابات

سیدتاج الدین ایزدگشب طی یادداشتی به بررسی اهداف سیاسی، هجمه‌های سریالی جریان رسانه‌ای به پروژه‌های ملی بهبهان در آستانه انتخابات مجلس پرداخت.

سیدتاج الدین ایزدگشب طی یادداشتی نوشت:  پر واضح است هیچ فرد یا گروهی با مسئله مطالبه واقعی کنشگران از مجموعه‌های حائز ثروت‌های ملی در راه توسعه و اجرای تکالیف مسئولیت‌های اجتماعی در بهبهان مخالف نیست بلکه آن را امری ضروری می‌داند اما آنچه که اخیرا و در آستانه حوادث سیاسی عده‌ای با پوشش مطالبه گری در فضای مجازی راه انداخته‌اند چیزی سوای از منافع شهرستان به نظر می‌آید.

پیگیری چگونگی و الزام شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در مسئله انجام مسئولیت‌های اجتماعی توسط کنشگران شهرستان قابل تحسین است اما نگاه صرف و انحصاری به یک پروژه ملی و چشم بستن بر دیگر مجموعه‌های نقش‌آفرین در حوزه توسعه و سرمایه‌گذاری شهرستان نمی‌تواند دلسوزانه باشد!

بدون تردید شورای اسلامی شهر بهبهان که در قانون تکالیف مهمی در حوزه فرهنگ‌سازی، زیباسازی و مسئولیت‌های اجتماعی و فرهنگی دارد باید ابتدا خود به مردم پاسخگو باشد سپس به خطوط خارج از حیطه وظایف خود ورود کند!

کنشگرانی که شرکت سیمان، نیروگاه سیکل ترکیبی، نیروگاه سد و شبکه آبیاری، کارخانه آرد و روغن، شهرک‌های صنعتی و پالایشگاه گاز بیدبلند یک را در یادداشت‌های سریالی و پروژه‌ای مشمول پاسخگویی نمی‌دانند اما به یک پروژه ملی که البته جای نقد بدان باقی است، گاه و بیگاه حمله می‌کنند،  نشان از دنبال کردن هدف دیگری می‌دهد.

اینکه در آستانه انتخابات به پروژه‌ای در سطح ملی با شرایط ویژه اقتصادی و کارکرد راهبردی هجمه وارد کنند نشانه‌ای از یک پروژه سیاسی دارد که بزودی روشن‌تر نوشته خواهد شد.

 پایان پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از