حالت تاریک
یکشنبه, 08 مهر 1403
همدلی مسلمانان کلید نابودی رژیم صهیونیستی است
در واکنش به حملات وحشیانه اسرائیل؛

همدلی مسلمانان کلید نابودی رژیم صهیونیستی است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: مسئله کودک‌کشی رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده ضعف این رژیم است. این رژیم به دلیل عدم پایبندی به قوانین موجود، دست به جنایات وحشتناکی می‌زند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود حزبه زاده در جمع خبرنگاران با محکوم‌کردن حملات رژیم صهیونیستی به لبنان، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی هر چند مدت یک‌بار به حریم لبنان تجاوز می‌کند و علت آن این است که حزب‌الله را دشمن قوی خود می‌دانند و سعی می‌کنند با این حملات حزب‌الله را کوچک جلوه دهند، اما حزب‌الله قوی است و به امید خدا پیروز خواهد شد.

 وی ادامه داد: مسئله کودک کشی رژیم صهیونیستی نشان از ضعف این رژیم است و آن‌ها بر اساس قوانین موجود نمی‌جنگند و به همین دلیل دست به چنین جنایاتی می‌زنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: سالیان سال است که رژیم صهیونیستی علیه بشریت جنایات فجیعی مرتکب می‌شود، اما با سکوت مجامع بین‌الملل روبرو شده است. از جنگ میان فلسطین و رژیم صهیونیستی بیش از ۹ ماه می‌گذرد و همچنان در حال کشت‌وکشتار هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حزبه زاده بیان کرد: با خواست خداوند متعال و عنایت امام‌زمان (عج)، با یاوری و همدلی مسلمانان، اسرائیل این غده سرطانی از بین رود. همه گوش‌به‌فرمان رهبر هستیم و با فرمان ایشان پیشقدم و پیش‌مرگ می‌شویم و اگر هر مسلمان یک پیاله آب بریزد، اسرائیل را آب خواهد برد.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از