حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
استاندار خوزستان:

مشارکت در انتخابات نشان اقتدار نظام است

مشارکت در انتخابات نشان اقتدار  نظام است

استاندار خوزستان گفت: مشارکت حداکثری مردم موضوع بسیار مهمی است که باید مورد توجه همه مسئولان قرار بگیرد حضور حداکثری در انتخابات می‌تواند عزت و اقتدار نظام اسلامی را بار دیگر به رخ جهانیان بکشاند.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ علی‌اکبر حسینی محراب روز سه‌شنبه در ستاد انتخابات استان خوزستان، اظهار کرد: دولت و استانداری از هیچ نامزدی حمایت نمی‌کند، بلکه همه نامزدها برای ما محترم بوده و برای میزبانی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری با هدف جلب حداکثری در مشارکت، همکاری خواهد شد.

وی افزود: هر یک از نامزدها، مسئولیت‌های ملی در کشور داشته و دارند و هر قدمی برای آن‌ها برداشته می‌شود بر اساس عدالت خواهد بود.

استاندار خوزستان ادامه داد: نامزدها در هر شهری که وارد می‌شوند بی‌شک مورد استقبال مردم قرار می‌گیرند که نیاز است نظم و امنیت شهرها برای برنامه‌های انتخاباتی حفظ شود.

وی بیان کرد: کارمندان دولت نمی‌توانند در ساعات اداری در ستاد انتخابات حضور داشته باشند آن‌ها می‌توانند با ثبت مرخصی در ساعت اداری در ستادهای انتخاباتی نامزد مورد نظر خود حضور یابند.

محراب عنوان کرد: حضور مجریان انتخابات در ستادها برای حمایت از نامزد خاصی ممنوع است اما برگزاری نشست رسمی در محل‌های تعیین شده و رسمی مانعی ندارد.

وی گفت: در حال حاضر با توجه به شرایط سخت آب‌وهوایی استان، فرمانداران سیستم‌های سرمایشی حوزه‌های رأی‌گیری را تقویت و امکانات رفاهی لازم را برای شهروندان و متولیان برگزاری انتخابات فراهم کنند تا در روز انتخابات دچار مشکلی نشویم.

استاندار خوزستان ادامه داد: همچنین برنامه‌ریزی لازم برای تعامل و هماهنگی هرچه بیشتر اعضای ستاد انتخابات و شورای نگهبان در محل‌های اخذ رأی فراهم شود.

وی افزود: مشارکت حداکثری مردم موضوع بسیار مهمی است که باید مورد توجه همه مسئولان قرار بگیرد حضور حداکثری در انتخابات می‌تواند عزت و اقتدارنظام اسلامی را بار دیگر به رخ جهانیان بکشاند.

حسینی محراب بیان کرد: در زمینه تأمین نظم و امنیت حوزه‌های اخذ رای نیز تمهیدات خوبی اندیشیده شده و انتظار می‌رود در شهرستان‌ها نیز بر اساس تصمیمات ستاد انتخابات اقدامات لازم برای برگزاری هرچه بهتر این انتخابات انجام شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از