حالت تاریک
یکشنبه, 08 مهر 1403
واکنش مسئولان خوزستان نسبت به حملات وحشیانه اسرائیل
جمعی از مسئولان در پیامی جداگانه تسلیت گفتند:

واکنش مسئولان خوزستان نسبت به حملات وحشیانه اسرائیل

استاندار خوزستان، نماینده ولی‌فقیه در استان، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان طی پیام‌های جداگانه شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفتند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ استاندار خوزستان، نماینده ولی‌فقیه در استان، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان طی پیام‌های جداگانه شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفتند.

 در شرح پیام استاندار خوزستان آمده است.

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

 فَلْیُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ الَّذِینَ یَشْرُونَ الْحَیَاهَ الدُّنْیَا بِالْآخِرَهِ وَمَنْ یُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیُقْتَلْ أَوْ یَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْرًا عَظِیمًا»

 رژیم سفاک صهیونیستی در هنگامه شکست مفتضحانه برای جبران انزوای خود، بار دیگر مرتکب جنایتی بزرگ شد و حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن نصرالله رحمت‌الله علیه و جمعی از فرماندهان حزب‌الله و صدها تن از مردم بی‌گناه را به شهادت رساند.

 «شهادت مجاهد برجسته، مخلص و شجاع جبهه مقاومت و جهان اسلام، سید حسن نصرالله و یاران همراهش توسط باند جنایت‌کار و رژیم بزدل و کودک کش صهیونیستی باعث تأثر و اندوه ملت‌های آزاده شد. در این لحظات تاریخی و سرنوشت‌ساز چنین حملات کوردلانه و مذبوحانه‌ای بر قدرت و صلابت محور مقاومت بیش‌ازپیش می‌افزاید.

 امروز همهٔ مسلمانان آزادی‌خواه با بهره‌گیری از امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز می‌ایستیم و در رویارویی با رژیم سفاک غاصب صهیونیستی آنان را یاری می‌نماییم و به لطف الهی، مقاومت مستحکم‌تر از قبل خواهد شد و آرمان آزادی پویاتر و درخشنده‌تر از همیشه در اندیشه آزادگان جهان ماندگار خواهد ماند.

 اینجانب عروج اسطوره مقاومت و مجاهد خستگی‌ناپذیر، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و جمعی از فرماندهان مقاومت را به ساحت مقدس صاحب‌الزمان (عج)، جهان اسلام، جبهه مقاومت، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) ملّت شریف ایران و لبنان مردم ولایت‌مدار استان خوزستان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این شهدای والامقام علو درجات و برای محور مقاومت نصرت و پیروزی مسئلت می‌نمایم.»

 علی‌اکبر حسینی محراب

 استاندار خوزستان

 در شرح پیام نماینده ولی‌فقیه در خوزستان آمده است:

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

 وَلَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ

 الَّذِینَ إِذَآ أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوٓا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّآ إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

 شهادت پایان حتمی مقلدان خمینی است، هر کس راه حضرت روح‌الله سلام‌الله‌علیه را به حقیقت برای خود برگزیند پس حتماً باید جامه سختی و جهاد را بر تن کند.

 دبیرکل محترم حزب‌الله لبنان و افتخار جبهه مقاومت در عملیات تروریستی ارتش زبون و خوار صهیونیستی به شهادت رسید و قلب آزادگان جهان را از اندوه و حزن سرشار کرد.

 تصور لبنان بدون سید حسن نصرالله آن قدر سخت است که قلوب ما را مجروح ساخته و اشک‌هایمان را بی‌اختیار و بی‌اجازه بر گونه‌ها جاری می‌سازد.

 ما هنوز در سوگ رئیس‌جمهور عزیز بودیم که خبر رئیس حماس را برایمان آوردند.

 هنوز مطالبه خون جناب اسماعیل هنیه را بر دست گرفته بودیم که داغ سنگین سید حسن نصرالله تا اعماق وجودمان را سوزاند.

 اما یک قاعده ایمانی که تسلی‌بخش دل‌های مجروح ماست این است که اذا اشتد البلاء قرب الفرج فقد قال الله تبارک و تعالی:

 حَتَّیٰٓ إِذَا اسْتَیْأَسَ الرُّسُلُ وَظَنُّوٓا أَنَّهُمْ قَدْ کُذِبُوا جَآءَهُمْ نَصْرُنَا فَنُجِّیَ مَنْ نَشَآءُ وَلَا یُرَدُّ بَأْسُنَا عَنِ الْقَوْمِ الْمُجْرِمِینَ.

 این جانب شهادت دبیرکل محترم حزب‌الله لبنان جناب سید حسن نصرالله و نیز شهادت سردار سرافراز حاج عباس نیل‌فروشان را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای دام‌ظله الوافر تسلیت و تبریک عرض می‌کنم.

 همچنین شهادت این عزیزان را به خانواده‌های محترمشان و ملت شریف لبنان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند منان طلب صبر و اجر عظیم می‌کنم.

 و السلام علینا و علی عبادالله الصالحین

 سید محمدنبی موسوی‌فرد

 در شرح پیام نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری آمده است:

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

 إنّالله و إنّاإلیه راجعون

 خبر فاجعه‌آمیز شهادت علامهٔ مجاهد، فرمانده عالی‌قدر، سید مقاومت، جناب سید حسن نصرالله (رضوان‌الله علیه) به دست خبیث‌ترین کفار و پست‌ترین دشمنان بشریت یعنی رژیم جعلی صهیونیستی موجب تأثر و تألم گردید، این فاجعه مولمه را به محضر حضرت بقیةالله الأعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب و همه مسلمانان و آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم،.

 شخصیت ممتاز این رهبر شهید، در ابعاد مختلف الگویی مثال‌زدنی برای امت اسلامی و همه آزادگان جهان بوده و بی‌شک راه او توسط جوانان حامی مقاومت تا نابودی کامل رژیم درنده‌خوی صهیونیستی و حامی اصلی او آمریکای جنایت‌کار زنده خواهد ماند.

 سگ هار آمریکا در منطقه، اشتباه بزرگی مرتکب شد و همچنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند به‌زودی توسط محور مقاومت به‌شدت پشیمان خواهد شد.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین رفیعی

۱۴۰۳/۷/۷

 در شرح پیام مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان آمده است:

 شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان سید حسن نصرالله را به محضر امام‌زمان (عج)، نایب برحقشان ولی‌امر مسلمین، مقام معظم رهبری، همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم، امیدوارم که خداوند متعال مزد جهاد وی در سالیانی که در حزب‌الله مشغول به فعالیت بود را شفاعت شیعیان قرار دهد و بتواند در بهترین درجات بهشت هم قرار گیرد.

 حزب‌الله یک اندیشه و فکر است نه یک شرکت، دستگاه و یا مجموعه‌ای که متکی به مدیرعاملش باشد، حزب‌الله در جان مردم شیعه لبنان قرار گرفته و همه خود را فدایی اندیشه حزب‌الله می‌دانند. اندیشه‌ای که مردم را به ایستادگی در مقابل ظلم، زور و ستم ستمگران که سرسلسله آن آمریکا و اسرائیل است دعوت می‌کند.

 باید به این نکته باید توجه داشت و گفت اندیشه حزب‌الله هیچ‌گاه ترور نمی‌شود و یک امر محال است؛ لذا باید مرتب یادآوری شود و این به‌خاطر ریشه عمیقی است که در دل‌وجان مردم تنیده است.

 بنده فکر می‌کنم خون سید حسن نصرالله و فرماندهانی که با وی به شهادت رسیدند، ان‌شاءالله نویدبخش آزادی قدس خواهد بود، همچنین به زودی زود آرزو و دعای شهید سید حسن نصرالله مستجاب می‌شود و مسلمین جهان در قدس شریف به امامت ولی‌امر مسلمین نماز اقامه می‌کنند.

 مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی اخوان صباغ

انتهای خبر/

 

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از