حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
در مراسم تجلیل از مدال آوران خوزستانی؛

ورزشکاران سکوهای برتر را فتح کنند

ورزشکاران سکوهای برتر را فتح کنند

استاندار خوزستان گفت: المپیک و پارالمپیک پاریس برای قهرمانان ما یک میدان کارزار است که اوج قهرمانی هر ورزشکار در همین المپیک خلاصه می‌شود که امیدوارم سکوهای برتر را فتح کنند.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی«رهیاب»؛علی اکبر حسینی محراب  در مراسم تجلیل از مدال آوران خوزستانی بازی‌های المپیک و آسیایی  که ۱۸ بهمن ماه اظهارکرد:نماد هر کشوری قهرمانان آن است، چه قهرمانان ایثارگری که به عنوان شهید مدافع حرم و امنیت هستند و چه آنهایی که روی سکوها پرچم جمهوری اسلامی ایران را بالا می‌برند و در مقابل همه دنیا کشور را معرفی می‌کنند. 

وی با بیان اینکه ورزشکار همیشه باید به دنبال ارتقا سطح کیفی خود بوده و ملاکش، رستگاری و نزدیک شدن به خداوند باشد، افزود: قطعا هیچ‌کس نمی‌تواند قدر یک ورزشکار حرفه‌ای را بداند و تجلیل امروز کمترین تشکر از زحمات شما ورزشکاران است.

استاندار خوزستان قدردانی از زحمات ورزشکاران را از وظایف مسئولین دانست و گفت:المپیک و پارالمپیک پاریس برای قهرمانان ما یک میدان کارزار است که اوج قهرمانی هر ورزشکار در همین المپیک خلاصه می‌شود که امیدوارم سکوهای برتر را فتح کنند.

وی بیان کرد: همدردی و دفاع از محرومان موجب می شود که اسم ورزشکاران همچون "تختی" برای همیشه ماندگار و جاویدان باشد.

حسینی محراب گفت: دشمن با هر بهانه‌ای به دنبال خدشه‌دار کردن پرچم جمهوری اسلامی بوده و ورزش یکی از راه های نفوذ آنها است لذا ورزشکاران ما باید هوشیار باشند.

وی عنوان کرد: مسئولان ورزش استان باید برگرفته از ورزشکاران باشند همچنین هیات‌های ورزشی استان و شهرستان توسط ورزشکاران اداره شود.

استاندار خوزستان گفت: سعی می‌کنم با انتخاب یک مشاور از بین ورزشکاران استان، در جریان امورات قهرمانان ورزشی قرار گرفته و نسبت به حل مشکلات ورزش استان تلاش کنم.

 در این مراسم از ۹۴ ورزشکار خوزستانی مدال اور در بازی های المپیک و پاراالمپیک، آسیایی و پارا آسیایی و رقابت‌های جهانی و آسیایی تجلیل به عمل آمد.

رشته‌های کشتی، جانبازان و معلولان، وزنه برداری، فوتبال و تکواندو خوزستان بیشترین مدال آور را در یک سال اخیر داشتند.

در استان خوزستان بیش از ۲۴۰ هزار خوزستانی به صورت سازمان یافته در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از