حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
استاندار خوزستان مطرح کرد:

وزارت کار پیگیر رفع مشکلات طرح طبقه‌بندی مشاغل

وزارت کار پیگیر رفع مشکلات طرح طبقه‌بندی مشاغل

استاندار خوزستان گفت: مشکلات زیادی در خصوص طرح طبقه‌بندی مشاغل در حوزه‌های پیمانکاری و کارگری در خوزستان وجود دارد، که توسط کارشناسان و صاحب‌نظران مربوطه بررسی و پس از انجام نامه‌نگاری‌های لازم با وزیر کار نتیجه اعلام شود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی«رهیاب»؛ علی‌اکبر حسینی‌ محراب صبح امروز در نشست شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قانون اداره کار و مشکلات این حوزه موجب گلایه‌هایی از سوی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی شده که طی سال‌های گذشته نیز مطرح شده است و نیاز است اعتراضات به گوش وزیر کار برسد.

استاندار خوزستان افزود: باید موارد مهم توسط کارشناسان و صاحب‌نظران مربوطه بررسی و پس از انجام نامه‌نگاری‌های لازم با وزیر کار نتیجه اعلام شود.

بهبود فضای کسب و کار در خوزستان

در ادامه نائب رئیس اول اتاق بازرگانی اهواز در این نشست گفت: گزارش پایش ملی محیط کسب‌وکار برای پاییز منتشر شد و استان‌خوزستان در این پایش به عنوان استان اول در بهبود فضای کسب‌وکار معرفی شد.

شهلا عموری افزود: بعد از خوزستان استان‌های قم و زنجان در رتبه‌های بعدی این پایش هستند.

وی عنوان کرد: اگرچه بخش‌خصوصی مشکلات زیادی دارند ولی این اتفاق خوب با تلاش دست‌اندرکاران این حوزه حاصل شده است.

در این نشست پیرامون تعیین میزان هدر رفت گندم در مراحل مختلف، بررسی وضعیت معافیت مالیات بر ارزش افزوده شرکت حمل‌و‌نقل کالا نیز مورد بحث و تبادل‌نظر شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از