حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه خوزستان؛

وظیفه مسئولین تحقق فرمایشات رهبر انقلاب است

وظیفه مسئولین تحقق فرمایشات رهبر انقلاب است

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: طبق فرمایشات مقام‌معظم‌رهبری وظایف مسئولین در انتخابات‌ پیش‌رو زمینه‌سازی راهبرد‌های مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت در انتخابات است.

 حجت‌الاسلام سید امیر میرعلایی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب»؛ پیرامون مسائل انتخابات گفت: بعد از آن راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن که الحمدلله باعث سرخوردگی دشمن بود و بیش‌ازپیش باعث نمایانگر شدن عزت و سربلندی ملت ایران در چشم جهانیان شد، ان‌شاءالله در انتخابات پیشرو نیز مردم با همان شور و شعور راهپیمایی ۲۲ بهمن در انتخابات شرکت خواهند کرد.

وی در خصوص وظایف مسئولین در برگزاری انتخاباتی باشکوه، اظهار کرد: وظایف مسئولین در انتخابات پیشرو زمینه‌سازی چهار راهبردی است که مقام معظم رهبری مقرر فرمودند: راهبرد مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت در انتخابات که الحمدلله در شهر اهواز، با حضور ۲۷۰ کاندید در انتخابات مجلس شورای اسلامی محقق شده است.

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، بیان کرد: در بحث راهبرد سلامت نیز در تمام انتخابات ارگان‌های مسئول سلامت انتخابات را تضمین کرده‌اند.

میرعلایی بیان کرد: امنیت انتخابات نیز به کمک نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج و لطف الهی تأمین خواهد شد. وی ادامه داد: مردم ولایت‌مدار هم ان‌شاءالله با حضور پررنگ خود راهبرد مشارکت را نیز محقق خواهند کرد.

 
 انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از