حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
وقوع مه در جاده‌های مواصلاتی خوزستان
مدیرکل هواشناسی خوزستان مطرح کرد:

وقوع مه در جاده‌های مواصلاتی خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: با توجه به رطوبت مطلوب طی فردا و پس‌فردا وقوع پدیده مه یا مه رقیق و کاهش دید افقی در مناطق ساحلی، جنوبی و مرکزی و رشد ابر در ارتفاعات، مناطق شمالی و شمال شرقی دور از انتظار نیست.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی خوزستان در این اطلاعیه آمده است؛ وقوع پدیده مه یا مه رقیق و کاهش دید افقی از روز سه‌شنبه تا چهارشنبه هفته جاری برای استان در مناطق ساحلی، جنوبی و جنوب غربی به‌ویژه جاده‌های مواصلاتی قابل‌انتظار است.

 محمد سبزه زاری اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، تا اوایل هفته آینده جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت به‌ویژه در صبحگاه و شامگاه در مناطق ساحلی، جنوبی، غربی و مرکزی خواهد شد.

 وی افزود: همچنین با توجه به رطوبت مطلوب طی فردا و پس‌فردا وقوع پدیده مه یا مه رقیق و کاهش دید افقی در مناطق ساحلی، جنوبی و مرکزی و رشد ابر در ارتفاعات، مناطق شمالی و شمال شرقی دور از انتظار نیست.

 مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته بستان با ۳۹/۹ و ایذه با ۱۶/۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۳۸/۵ و حداقل ۲۰/۳ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

 انتهای خبر/

 

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از