حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
فرمانده سپاه شهرستان ایذه:

ولایت‌فقیه رمز ماندگاری انقلاب است

ولایت‌فقیه رمز ماندگاری انقلاب است

فرمانده سپاه شهرستان ایذه گفت: ملّت رشید ایران بار دیگر با تمسک به وصایای حضرت امام رحمه‌الله علیه به‌عنوان نقشه راه انقلاب اسلامی، نشان دادند که ولایت‌فقیه رمز ماندگاری نهضت و عامل اصلی ناکامی دسیسه‌های دشمنان معاند است.

اکبر میرنام در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ ضمن عرض تسلیت به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی قدس‌سره الشریف و همچنین شصت و یکمین سالروز قیام ۱۵ خرداد اظهار کرد: ۱۴ خردادماه سالروز عروج و ارتحال جان‌گداز بزرگ‌مرد مجاهدی است که نظام اسلامی را با برچیدن نظام طاغوت بنیان نهاد و ندای توحید را در سراسر عالم سر داد.

وی افزود: بزرگداشت امام عظیم‌الشأن این شخصیت برجسته و چهره به یاد ماندنی تاریخ، فرصت مغتنمی است تا با عمل به تأکیدات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی مبنی بر توجه به ابعاد والای شخصیتی احیاگر اسلام ناب محمدی و بهره‌گیری از بیانات آن امام بزرگوار در خصوص گفتمان و شعارهای انقلاب یاد و نام ایشان گرامی داشته شود.

فرمانده سپاه شهرستان ایذه گفت: قیام خونین پانزده خرداد که در سال ۱۳۴۲ به وقوع پیوست ماهیت انقلاب ما را مشخص می‌کند که تشریح و تبیین درست این قیام مبین این است که انقلاب برخاسته از ایمان اسلامی مردم است که با رهبری علمای دین انجام گرفت.

میرنام بیان کرد: در سی و پنجمین سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی، ملّت رشید ایران بار دیگر با تمسک به وصایای حضرت امام رحمه‌الله علیه به‌عنوان نقشه راه انقلاب اسلامی نشان دادند که ولایت‌فقیه را رمز ماندگاری نهضت و عامل اصلی ناکامی دسیسه‌های دشمنان معاند می‌دانند و برای همیشه صیانت از این اصل را رسالت خطیر و فراموش ناشدنی خود تلقی می‌کنند و با بیعت مجدد با رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی بر این باورند که این انقلاب مصمم‌تر از گذشته به راه آرمانی خود ادامه خواهد داد و با گفتمان تأثیرگذار و نفوذ فرامنطقه‌ای خود، نظام سلطه و استکبار را بیش از گذشته مقهور کرده است.

وی عنوان کرد: بی‌شک این انقلاب که نتیجه ایثار و فداکاری‌های همه دل‌باختگان مکتب عاشورا است، به سرمنزل مقصود خواهد رسید و با رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت خواهد بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از