حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
پرونده اختلاف مالی  ۱۱ میلیارد تومانی مختومه شد
در پویش به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم؛

پرونده اختلاف مالی ۱۱ میلیارد تومانی مختومه شد

رئیس دادگستری اندیمشک گفت: با تلاش و اقدامات جهادی شعبه هشت شورای حل اختلاف این شهرستان، پرونده اختلاف مالی به ارزش ۱۱ میلیارد تومان و در قالب پویش «به عشق امام حسین (ع) می بخشم» با صلح و سازش مختومه گردید.

به گزارش شبکه اطّلاع‌‎رسانی «رهیاب»؛ کریم صحرایی امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه‌به ماهیت شورای حل اختلاف مبنی بر صلح و سازش پرونده‌ها، مدتی پیش یک فقره پرونده اختلاف مالی به ارزش یازده میلیارد تومان به شعبه هشت شورای حل اختلاف اندیمشک جهت حل‌وفصل و ایجاد مصالحه بین طرفین پرونده ارجاع شد.

وی افزود: اعضای این شعبه پس برگزاری جلساتی و دعوت طرفین به اصلاح ذات‌البین، خوشبختانه توانستند در اقدام جهادی و بسیار ارزشمند این پرونده را منتهی در قالب پویش به عشق امام حسین (ع) به صلح و سازش منتهی کنند و با حصول این سازش، چندین پرونده جاری مرتبط با این موضوع نیز حل‌وفصل گردید.

رئیس دادگستری اندیمشک در ادامه ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های اعضای شعبه هشت شورای حل اختلاف این شهرستان در صلح‌دادن این پرونده مهم، گفت: امروز شورای حل اختلاف به‌عنوان یک نهاد مستحکم در ترویج فرهنگ صلح و سازش است که بسیاری از مسائل قبل از ورود به دادگستری توسط مصلحان، به مصالحه می‌انجامد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از