حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
پویش «خرید امن» در خوزستان آغاز شد
رئیس پلیس فتا خوزستان:

پویش «خرید امن» در خوزستان آغاز شد

رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: به‌منظور افزایش آگاهی شهروندان درباره خرید اینترنتی ایمن چهارمین پویش «خرید امن» در فضای مجازی با شعار «خرید امن، حق شماست» هم‌زمان با سراسر کشور در استان خوزستان راه‌اندازی شده است.

  به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ علی حسینی دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این پویش به مدت یک هفته از ۲۴ تا ۳۱ شهریورماه است اظهار کرد: هدف اصلی «پویش خرید امن» افزایش سواد سایبری کاربران در حوزه خرید اینترنتی و جلوگیری از کلاهبرداری‌های سایبری است.

 وی افزود: با اجرای این طرح، کاهش رشد وقوع جرایم کلاهبرداری در حوزه اقتصادی را پیش‌بینی می‌کنیم.

 رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: تولید و انتشار محتوای پیشگیرانه، استفاده از ظرفیت فعالین عرصه فضای مجازی، برگزاری جلسات با سازمان‌های مردم‌نهاد، اقدامات رسانه‌ای در رسانه‌های محلی و صداوسیمای استان، برگزاری نمایشگاه و استفاده از تبلیغات محیطی نظیر پخش بروشور، تراکت و بهره‌برداری از فضاهای تبلیغات شهری از اقدامات پلیس فتا در راستای پویش «خرید امن» به شمار می‌رود.

 حسینی بیان کرد: کاربران فضای مجازی در صورت برخورد با هر گونه موارد مجرمانه در فضای مجازی، می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Fata.gov.ir و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان پلیس در ارتباط باشند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از