حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
پویش «شوق زیارت» برگزار می‌شود
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان:

پویش «شوق زیارت» برگزار می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: پویش «شوق زیارت» با هدف اعزام نیازمندان زیارت اولی به عتبات‌عالیات برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ جمال شیبه شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران، با اعلام روش‌های مشارکت در پویش ملی «شوق زیارت» اظهار کرد: این پویش با هدف اعزام مددجویان با اولویت زیارت اولی به عتبات‌عالیات برگزار می‌شود.

وی افزود: در راستای توانمندسازی فرهنگی و ارتقای روحیه معنوی خانواده‌های تحت حمایت، کمیته امداد مددجویان را در طول سال به سفرهای معنوی و زیارت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) اعزام می‌کند.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: همزمان با ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) و اربعین نیز، مددجویان با حمایت و مشارکت مردم به سفر معنوی پیاده‌روی اربعین اعزام شدند.

شیبه بیان کرد: افراد علاقه‌مند به حضور در راهپیمایی اربعین که بنا بر دلایل مختلف توان شرکت در این راهپیمایی بزرگ را نداشته‌اند، می‌توانند با کمک مالی نیازمندان را راهی زیارت کنند. مردم نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱۲* و #۰۶۱*۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ یاریگر کسانی شوند که در حسرت زیارت مانده‌اند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از