حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
پویش جشن عاطفه‌ها در خوزستان آغاز شد
ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و همدلی در جامعه؛

پویش جشن عاطفه‌ها در خوزستان آغاز شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خوزستان گفت: هم‌زمان با سراسر کشور، پویش ملی جشن عاطفه‌ها در استان خوزستان نیز آغاز شد. این پویش باهدف کمک به نیازمندان و محرومان جامعه و ایجاد شادی و نشاط در بین آنها برگزار می‌شود.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خوزستان؛ جمال شیبه اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها با شعار آینده‌ساز باشیم و به‌منظور تأمین و تهیه لوازم تحصیلی دانش‌آموزان مددجو از امروز هم‌زمان با سراسر کشور در استان خوزستان آغاز و تا نیمه اول مهرماه امسال ادامه دارد.

جمال شیبه افزود: اولویت اصلی در پویش ملی جشن عاطفه‌ها تأمین لوازم تحصیلی، نوشت‌افزار و کیف دانش‌آموزان مددجو است و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ به نام کمیته امداد امام خمینی پرداخت نمایند و کمک‌های غیرنقدی خود را به ادارات کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در سراسر استان تحویل دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خوزستان با اشاره به توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته نوشت‌افزار میان دانش‌آموزان مددجو در شهرستان اهواز گفت: با کمک نیکوکاران، مراکز نیکوکاری و موسسه‌های خیریه در تلاش هستیم بسته‌های نوشت‌افزار و لوازم تحصیلی دانش‌آموزان زیرپوشش را تهیه و تا قبل از شروع سال تحصیلی به دست آنها برسانیم.

مردم خوزستان با مشارکت در این پویش، نشان داده‌اند که همواره در کنار محرومان و نیازمندان هستند. مسئولان استانی نیز با حمایت از این پویش، تلاش می‌کنند تا با همدلی و همراهی مردم، گام‌های مؤثری در جهت کاهش فقر و محرومیت بردارند.

 در مجموع، پویش ملی جشن عاطفه‌ها فرصتی است برای ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و همدلی در جامعه و کمک به بهبود وضعیت معیشتی خانواده‌های نیازمند. مشارکت همه اقشار جامعه در این پویش می‌تواند به تحقق اهداف آن کمک کند.

 ۵۰ هزار دانش‌آموز در خوزستان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی هستند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از