حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور؛

پیروزی فولاد خوزستان در مقابل ذوب‌آهن اصفهان

پیروزی فولاد خوزستان در مقابل ذوب‌آهن اصفهان

در هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فولاد خوزستان با یک گل تیم ذوب‌آهن اصفهان را شکست داد.

  به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی ورزش نوجوانان و جوانان؛ در هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فولاد خوزستان شامگاه گذشته با یک گل تیم ذوب‌آهن اصفهان را شکست داد و با ۲۵ امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

 موسی کولی بالی در دقیقه ۵۸ تک گل‌بازی را به ثمر رساند.

 تیم صنعت نفت آبادان مقابل میهمان خود تیم شمس آذر قزوین به‌تساوی ۲ بر ۲ دست‌یافت و با ۲۱ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده‌بندی باقی ماند.

 میثم تهی‌دست در دقایق هفت و ۹۰+۳ هر دو گل نفت آبادان را به ثمر رساند. فراز امامعلی و محمد پاپی در دقایق چهار و ۱۳ گل‌های برای تیم شمس آذر قزوین گل‌زنی کرد.

 تیم استقلال خوزستان نیز با حساب پرگل ۴ بر ۳ نتیجه را به میزبان خود تیم پرسپولیس تهران واگذار کرد و با ۲۲ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده‌بندی باقی ماند.

 گل‌های استقلال خوزستان توسط علیرضا کاظمی «دو گل» و آسو رستم در دقایق چهار، ۴۱ و ۴۵+۳ وارد دروازه پرسپولیس شد و محمدحسین کنعانی زادگان، دانیال اسماعیل‌فر، عیسی آل کثیر و اوستون اوروف در دقایق ۷۶، ۷۸، ۸۶ و ۹۰+۶ برای پرسپولیس تهران گل‌زنی کردند.

 این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم استقلال خوزستان از دقیقه ۵۷ به علت اخراج ساویوروبرتو ۱۰ نفره به بازی ادامه داد.

 تیم‌های فولاد خوزستان، صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان، هشتم خردادماه در هفته بیست نهم لیگ برتر فوتبال به ترتیب به مصاف تیم‌های پیکان تهران، ذوب‌آهن اصفهان و مس رفسنجان می‌روند.

 ۱۶ تیم برای عناوین برتر مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تلاش می‌کنند.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از