حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
شهید «سید عیسی موسوی»:

پیرو روحانیت باشید

پیرو روحانیت باشید

شهید سید عیسی موسوی در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: از همه خواهران و برادران می‌خواهم در جلسات قرآن و نمازجمعه و در راهپیمایی که برادران سپاه اعلام می‌کنند شرکت کنید و از روحانیت مبارز که مورد تأیید امام باشند، حمایت کنید.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شهید سید عیسی موسوی در یکم خرداد ۱۳۳۹، در روستای ده ایجی از توابع شهرستان شوش چشم به جهان گشود. پدرش سید طاهر و مادرش ماهی طلا نام داشت. تا سوم متوسطه در رشته تجربی درس خواند. به‌عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. یکم خرداد ۱۳۶۰، با سمت تک‌تیرانداز در شوش دچار سانحه رانندگی شد و به شهادت رسید.

 متن وصیت‌نامه شهید سید عیسی موسوی: 

 خدایا در درون سنگر حق هستم و این مطالب را می‌نویسم. خدایا! به‌سوی تو می‌آییم. راه تو راهی است که جوانان برای رسیدن به آن و برای حسین‌گونه شدن، خون جوشانشان را در راهی که عقیده به آن دارند، ایثار می‌کنند. از ما بپذیر که می‌دانم خواهی پذیرفت.

سلام بر امام زمان (عج) و سلام بر نایب بر حق او، خمینی و سلام بر شهیدان و سلام بر مستضعفین کشورمان و سلام بر خوبان اسلام و سلام بر پاسداران جان‌برکف و سلام بر خانواده‌ام که مرا به این مقام که نزد خداوند ارزش دیگری دارد، رساندند.

 از همه خانواده‌ام، حتی برادران و خواهران می‌خواهم که اگر در راه خدا کشته شوم، لباس سیاه به تن نپوشانند. از برادرم سید جعفر می‌خواهم که همیشه نصف حقوقم را به افراد کم‌درآمد و افراد باایمان بدهد. از خانواده‌ام می‌خواهم که تمام لباس‌هایی را که دارم چه در سپاه و چه در خانه، همه را به ستاد جنگ‌زدگان بدهید که مورد استفاده قرار بگیرد.

 از همه خواهران و برادران می‌خواهم در جلسات قرآن و نمازجمعه و در راهپیمایی که برادران سپاه اعلام می‌کنند شرکت کنید و از روحانیت مبارز که مورد تأیید امام باشند، طرف‌داری کنید. دوست دارم به یاد من همیشه در شب‌های جمعه یک نوار قرآن بگذارید و گوش دهید تا مرا یاری کرده باشید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از