حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
معاون معماری اداره‌کل راه و شهرسازی مطرح کرد:

پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن در استان

پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن در استان

معاون معماری و شهرسازی اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: برای تأمین زمین و پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن در استان که منجر به خانه‌دارشدن جمعی از هم استانی‌ها می‌شود، تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

 به گزارش شبکه اطّلاع رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان؛ شبنم کوچک پور اظهار کرد: با توجه به اینکه طرح ملی نهضت مسکن از اولویت‌های دولت است، به همین سبب این طرح در معاونت معماری و شهرسازی اداره کل شهرسازی استان در اولویت نخست کاری خود قرار گرفت.

 وی افزود: به‌منظور تأمین زمین برای ساخت مسکن تاکنون یک هزار و ۳۰۱ هکتار زمین به محدوده شهرهای استان الحاق شده است.

 معاون معماری و شهرسازی اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: ۲ هزار و ۱۵ هکتار دیگر را برای الحاق به محدوده شهرهای استان در حال اقدام داریم که مراحل اداری و قانونی آن در حال طی‌شدن است که از این مساحت، ۸۷۷ هکتار مربوط به شهرهای هویزه، بهبهان، شوشتر، صالح شهر، کوت عبدالله، ایذه و اهواز در مراحل اخذ مصوبه‌ها و مجوزهای استانی است.

 وی افزود: در ماهشهر و امیدیه نیز مجوز الحاق ۴۲۳ هکتار از اراضی، اخذ شده و به دبیرخانه شورای‌عالی شهرسازی در وزارت مربوطه ارسال شده است.

 کوچک پور بیان کرد: مجوز الحاق ۷۱۵ هکتار از اراضی در توافق با دیگر دستگاه‌ها از جمله ارتش و نفت اخذ شده و جلسه‌های نهایی منوط به انتقال اسناد است.

 معاون معماری و شهرسازی اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان عنوان کرد: برای تأمین زمین و پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن در استان که منجر به خانه‌دارشدن جمعی از هم استانی‌ها می‌شود، تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از