حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مسئول بسیج سازندگی سپاه ولی‌عصر (عج) مطرح کرد:

برقراری امنیت در پارکینگ‌های مرزی خوزستان

برقراری امنیت در پارکینگ‌های مرزی خوزستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه ولی‌عصر (عج) گفت: نصب ۱۵۰ دوربین مداربسته برای امنیت پارکینگ‌ها و مواکب در پایانه‌های مرزی خوزستان توسط بسیج سازندگی سپاه انجام شد.

سید اسلام موسوی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ پیرامون  موضوع امنیت در پایانه‌های مرزی و پارکینگ‌های این پایانه‌ها اظهار کرد: با توجه به مسئولیت بسیج سازندگی خوزستان در مدیریت پارکینگ‌های مرزی شلمچه و چذابه با ظرفیت بیش از ۱۲۰ هزار خودرو و گسترش این پارکینگ‌ها لزوم پایش ۲۴ ساعته به‌منظور تأمین امنیت خودروها و مردم در مواکب نصب ۱۵۰ چشم دوربین امنیتی در پارکینگ‌ها و جاده مواکب صورت‌گرفته است.

 وی ابا اشاره به آسفالت پارکینگ‌ها افزود: به متراژ ۹۰ هزار مترمربع در چذابه و ۲۵ هزار مترمربع در شلمچه از گسترش پارکینگ‌ها به وسعت ۳۰ هکتار آسفالت شده است.

 پروژه‌های زیرسازی و احداث سایبان

مسئول بسیج سازندگی سپاه ولی‌عصر (عج) همچنین به پروژه‌های زیرسازی و آسفالت و اجرای جوی، جدول و آیلند وسط ۲۵ هزار مترمربع در شلمچه و کف‌پوش گذاری آیلند وسط جاده مواکب در چذابه به طول ۱۶۰۰ متر اشاره کرد.

 سرهنگ موسوی همچنین به پایان احداث سایبان‌های جاده مواکب با سازه فولادی، مه‌پاش و سیستم سرمایشی اشاره کرد و گفت: خریداری و نصب ۴۵ کولر صنعتی در همین راستا صورت گرفت.

 حمایت از ۲۱۰ موکب اربعین حسینی

 وی ضمن تأکید به برپایی موکب شهدای سازندگی در دو مرز شلمچه و چذابه گفت: برای کمک به موکب‌های جهادی اربعین تهیه مصالح ساختمانی در راستای حمایت از ۲۱۰ موکب اربعین در شلمچه و چذابه انجام شد.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از