حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مدیرکل هواشناسی خوزستان مطرح کرد:

پیش‌بینی وزش باد و بارش در خوزستان

پیش‌بینی وزش باد و بارش در خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در ساعات آینده در برخی نقاط استان شاهد وقوع گرد و خاک محلی و موقتی به دلیل وزش باد‌های متوسط و تندباد‌های لحظه‌ای خواهیم بود.

به پزارش شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از اداره هواشناسی استان: محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز، جو استان آرام و پایدار و به تدریج با افزایش ابر همراه است.

وی افزود: از بعدازظهر امروز برای بخش‌های از غرب و جنوب غرب به سبب وزش باد‌های متوسط و تندباد‌های لحظه‌ای احتمال خیزش گردوخاک محلی و موقتی وجود دارد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: از امشب به تدریج سامانه بارشی از مرز‌های غربی وارد استان خواهد شد و تا اواخر شنبه در اغلب مناطق استان سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط تا شدید، ریزش تگرگ در برخی مناطق، کاهش دما و احتمال بارش برف در ارتفاعات خواهد شد.

سبزه‌زاری ادامه داد: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها برای بخش‌هایی غربی و شرقی در روز جمعه و برای مناطق شرقی و شمالی در روز شنبه پیش‌بینی می‌شود و در بقیه مناطق نیز بارش‌ها به صورت پراکنده رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه دمای روزانه فردا حدود دو الی چهار درجه کاهش می‌یابد و سپس تا دوشنبه روند افزایش نسبی دارد، اضافه کرد: شمال خلیج فارس از بعد از ظهر امروز تا شنبه مواج و متلاطم، گاهی همراه با رگبار و رعد و برق خواهد بود. 

انتهای خبر/ 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از