حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان مطرح کرد:

پیوند عاطفی ملت ایران با رئیس‌جمهور شهید

پیوند عاطفی ملت ایران با رئیس‌جمهور شهید

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان را واقعه‌ای بسیار تلخ و غیرقابل‌باور خواند و گفت: مردم ایران با حضور پرشور خود در آیین تشییع پیکر آیت‌الله رئیسی با ایشان پیوند عاطفی برقرار کردند.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی در طول خدمت در قلب مردم وارد شد و ملت در سوگ ازدست‌دادن ایشان به سر و صورت زدند و پیوند عاطفی با او برقرار کردند.

وی با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی همواره خود را در محضر خداوند متعال می‌دید، افزود: مردم ایران با حضور خود در آیین‌های تشییع و خاک‌سپاری شهدا از آن‌ها قدرشناسی کردند.

 نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با بیان اینکه مردم ایران مردمی فهیم و قدرشناس هستند، گفت: کسی که برای خدا کار می‌کند جان‌ها متوجه خدمات او می‌شوند همان‌گونه که برای آیت‌الله رئیسی و همراهان دعاهای مختلف نظیر توسل و زیارت عاشورا خواندند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره به حضور پرشور و میلیونی مردم در آیین‌های تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت در شهرهای مختلف بیان کرد: باتوجه‌به این قدرشناسی مردم، مسئولان باید از فرصت خدمت به‌خوبی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه خداوند به خدمت پاداش زیادی می‌دهد، عنوان کرد: کسی که مشکلات مردم را رفع می‌کند مجاهد فی‌سبیل‌الله است و محبوب خداوند متعال می‌شود.

خطیب جمعه اهواز با بیان اینکه آن‌ها که زیست شهادت‌گونه دارند باید پاداش خود را بگیرند، ادامه داد: انسان‌های مؤمن به دنبال خدمت به مردم هستند و خود را برای رهاشدن از اسارت جهنم دنیا فدا می‌کنند.

حجت‌الاسلام  والمسلمین موسوی‌فرد با بیان اینکه شهادت، خون شرافت را در رگ‌های مردم به حرکت در می‌آورد، گفت: ملت ایران در ۴۵ سال گذشته بی‌وقفه شهید پرورش دادند و شهیدان زیادی تقدیم کردند.

وی با اشاره به هشت بار سفر آیت‌الله رئیسی به خوزستان اظهار داشت: وی سفر کرد تا دل‌مشغولی‌ها و گره‌های مردم را بداند و آن‌ها را برطرف کند.

امام‌جمعه اهواز با اشاره به خدمات شهید جمهور افزود: رئیس‌جمهور شهید خستگی‌ناپذیر بود و در دفاع مقدس شب و روز دوید و در جنگ اقتصادی نیز حتی روز تعطیل در جلسات فشرده به میان مردم آمد.

 آیت‌الله رئیسی اخلاق را با سیاست پیوند زد

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد گفت: وی با حضور در عرصه انتخابات در شرایطی بسیار دشوار پا به میدان مین کامل و ترکیبی گذاشت و اگر سال ۹۶ پیروز انتخابات می‌شد شرایط کشور به‌مراتب بهتر از امروز بود.

وی تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی هم‌زمان با عبور از میدان مین، اخلاق را با سیاست پیوند زد و با مردم ارتباط داشت و توانست در دل مردم رسوخ کند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با بیان اینکه امت اسلام ۴۵ سال پای انقلاب ایستاده‌اند، اظهار کرد: مردم ایران آزمون سربلندی خود را دادند و همچنان آماده دفاع از نظام و انقلاب اسلامی تا پای جان هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با بیان اینکه ایشان، رئیس‌جمهوری در تراز و کم‌ادعا بود، بیان کرد: رئیس‌جمهور شهید هرگز نگفت اختیارات من کم است و حرفی از رفراندوم و اصلاح قانون اساسی نزد.

وی با بیان اینکه وی هرگز علیه رقیبان و کینه‌توزان سیاسی اقدامی نکرد، گفت: رئیس‌جمهور شهید نیک می‌دانست که زمان خدمت بسیار کوتاه است؛ لذا به دنبال دنیا نبود.

مقاومت مردم دزفول الگوی غزه شد

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با اشاره به چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول اظهار کرد: مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس مقاومت کردند و الگوی مردم غزه شدند.

وی افزود: دشمن بعثی به دزفول فقط موشک نمی‌زد؛ بلکه با پرتاب خمپاره آرامش شهر را گرفته بود و مردم این شهر فوج‌فوج به شهادت می‌رسیدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله قاضی امام‌جمعه فقید دزفول گفت: این روحانی در ایام موشک‌باران به مردم دزفول روحیه می‌داد و نقش برجسته‌ای در مقامت این شهر داشت.

وی ادامه داد: دختربچه هفت‌ساله دزفولی قبل از خواب حجاب می‌کرد تا مبادا هنگام بمباران و شهادت پیکر او بی‌حجاب از زیر آوار خارج شود.

حضور مدیران استانی برای پاسخگویی به مردم 

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با اشاره به حضور بیش از ۳۰ مدیر استانی در مصلای امام علی (ع) دزفول و برپایی میز خدمت برای پاسخگویی به سؤالات مردم این شهرستان گفت: مسئولان استانی برای خدمت به مردم دزفول در مصلای این شهر حاضر شده‌اند و مسائل مردم را تا آخرین نفر بررسی می‌کنند.

وی افزود: بنده نیز در تمام روزهای هفته بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد رضوان آخر آسفالت اهواز و در روزهای جمعه در مصلای اهواز در خدمت مردم هستم.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از