حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
استاندار خوزستان مطرح کرد:

پیگیری تخفیف واردات کالا در خرمشهر

پیگیری تخفیف واردات کالا در خرمشهر

استاندار خوزستان گفت: تخفیف واردات کالا در گمرک خرمشهر از وزارت اقتصاد پیگیری می‌شود.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ علی‌اکبر حسینی محراب سه‌شنبه، یکم خردادماه پس از بازدید از روند ساخت پل شهدای اروند و گمرک خرمشهر، ضمن گفتگو و شنیدن مسائل و مشکلات ترخیص‌کاران دستور لازم در جهت رفع مشکلات آنان را صادر نمود و اظهار کرد: برای تسهیل رونق اقتصادی بندر و گمرک، تخفیف واردات کالا در خرمشهر مورد بررسی قرار گرفت و سعی بر این است تا از طریق دولت پیگیری شود.

وی با اشاره به پل شهدای اروند افزود: احداث پل جدید خرمشهر ۵۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و باتوجه‌به وضعیت رودخانه امیدواریم پیمانکار نصب عرشه را در کمترین زمان انجام دهد.

استاندار خوزستان گفت: پل شهدای اروند یکی از نمونه‌های موفق در منطقه آزاد اروند است که با احداث آن مشکلات تردد برطرف می‌شود و مسیر امنی خواهیم داشت.

حسینی محراب بیان کرد: پل مقاومت به‌عنوان یک اثر میراثی دفاع مقدس باقی خواهد ماند تا کاروان‌های راهیان نور و مردم از آن بازدید کنند.

در ادامه قاسم شریف باوی در جریان بازدید استاندار خوزستان از روند ساخت پل شهدای اروند اظهار کرد: عملیات احداث پل ۶ باند شهدای اروند طبق زمان‌بندی در حال انجام است.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: باتوجه‌به امکانات فراهم‌شده از جمله استقرار بارج یک هزارتنی «شناوری برای ترابری اشیای بزرگ» در رودخانه، ساخت پل شهدای اروند در خرمشهر وارد مرحله جدیدی شده است. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از