حالت تاریک
یکشنبه, 08 مهر 1403
چهره حق و باطل را نمایان می‌سازیم
مسئول قرارگاه جهاد تبیین کشور:

چهره حق و باطل را نمایان می‌سازیم

مسئول قرارگاه جهاد تبیین کشور گفت: ما به‌عنوان افسران جهاد تبیین گوش‌ به‌ فرمان ولی‌فقیه در این مسیر باید تلاش کنیم تا چهره جبهه حق و باطل را بیش از گذشته برای جهانیان آشکار کنیم.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ عظیم ابراهیم‌پور شامگاه گذشته در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و اجتماع ضد صهیونیستی در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) اهواز، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود فرمودند که از بدو خلقت آدم، جبهه حق و باطل تشکیل و اهمیت جهاد تبیین در طول سال‌ها روزبه‌روز بیشتر شده است.

 وی افزود: ما به‌عنوان افسران جهاد تبیین گوش‌ به‌ فرمان ولی‌فقیه در این مسیر باید تلاش کنیم تا چهره جبهه حق و باطل را بیش از گذشته برای جهانیان آشکار کنیم.

 مسئول قرارگاه جهاد تبیین کشور گفت: در طول تاریخ ۱۲۴ هزار پیغمبر برای حقانیت جبهه حق تلاش کردند؛ اما در مقابل آن‌ها جبهه باطل نیز وجود داشت.

 ابراهیم‌پور بیان کرد: قوم بنی‌اسرائیل به‌عنوان دشمن داخلی، تعدادی از پیامبران اسلام را نیز به شهادت رساند و زمانی که نوبت به حضرت موسی (ع) رسید، گفتند که اگر وی را با دشمنی نابود کنیم، دین و کتابش باقی می‌ماند، پس بهترین راه، نابودی او از درون در قالب دوستی است.

 وی افزود: این دشمنان، جبهه باطل را با پوشش قوم بنی‌اسرائیل تشکیل داده و در ابتدا کتاب موسی و سپس خود ایشان را نابود کردند.

 مسئول قرارگاه جهاد تبیین کشور گفت: نقش این قوم در شهادت ائمه اطهار و اهل‌بیت (ع) در تاریخ اسلام نیز برجسته و آشکار بوده و هیچگاه این لکه ننگ از کارنامه آن‌ها، کم‌رنگ و یا پاک نخواهد شد.

 وی ادامه داد و افزود: یهود، موسی و دین موسی، عیسی و دین عیسی را نابود کرد و پس از آن سطر به سطر در طول سال‌های متوالی به دنبال نابودی اسلام است. آن‌ها از زمان حضرت موسی (ع) آموختند که باید مثلث زر، زور و تزویر را برای رسیدن به قدرت اولویت قرار دهند.

 ابراهیم‌پور عنوان کرد: یهود امروز نیز ضلع زوری به نام آمریکا دارد؛ تمامی رؤسای جمهور آمریکا در طول سال‌های مختلف بدون در نظر گرفتن جناح سیاسی، حامی یهود بودند.

 وی بیان کرد: ضلع تزویر در جریان صهیونیست نیز شامل رسانه‌های بی‌بی‌سی، توئیتر و فضای مجازی، ۱۴ شبکه جهانی، سازمان یونیسف و صندوق‌های پول جهانی همگی قوانین به سود یهود است و بسیاری از بازی‌های رایانه‌ای کودکان و نوجوانان نیز در همین مسیر طراحی می‌شود.

 وی افزود: همچنین یهودیان بمب شیمیایی را ساختند و روی تعدادی از نفرات روستایی در آفریقا استفاده کردند و برای اولین‌بار نیز در جنگ تحمیلی در عملیات خیبر در جزیره مجنون از آن علیه رزمندگان اسلام، استفاده شد.

 ابراهیم‌پور بیان کرد: بمب اتم اورانیوم غنی‌سازی شده شدید را نیز بر سر ژاپن ریختند و بمب اتم اورانیوم ضعیف را نیز در استان الانبار شهر فلوجه استفاده کردند.

 وی افزود: بزرگ‌ترین نگرانی و ناراحتی جریان یهود این است که در پایان آیاتی از کتاب انجیل نوشته شده، یهودیان به دست ایرانیان نابود خواهند شد و به همین جهت برای نابودی ایران از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از