حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان کرخه؛

کرخه آماده میزبانی از زائران حسینی است

کرخه آماده میزبانی از زائران حسینی است

فرماندار شهرستان کرخه گفت: هماهنگی و پشتیبانی لازم از مواکب اربعین حسینی و میزبانی از زائران حسینی با تمام دستگاه‌های مرتبط صورت گرفته است.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛  یک‌شنبه بیست و یکم مردادماه جلسه شورای اداری شهرستان با محوریت تمهیدات اربعین حسینی به ریاست محسن ستاری‌فر فرماندار و با حضور فرخ نیا معاون فرماندار، الهایی و احمدی بخشداران مرکزی و شاوور، سرهنگ داراب نیا فرمانده انتظامی شهرستان، سرهنگ پاسدار گوروی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کرخه، کعب عمیر مسئول دفتر نماینده، شورای اسلامی و شهرداران الوان و شاوور و اعضای شورای اداری و ستاد اربعین شهرستان در سالن جلسات «شهید ابراهیم رئیسی» در فرمانداری کرخه برگزار شد.

ستاری‌فر در ابتدای جلسه شورای اداری شهرستان ضمن گرامیداشت «هجده مرداد سالروز شهدای مدافع حرم» اظهار کرد: خدمت‌رسانی شایسته به مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور ایران اسلامی را تداوم راه شهیدان دانست و خواستار حضور مستمر مدیران و پاسخگویی به مطالبات، تکریم ارباب‌رجوع و تعامل با فعالان اجتماعی و مطالبه‌گران دلسوز جامعه شد.

 وی افزود: خبرنگاران با ظرافتی که در تهیه اخبار رویدادها و اتفاقات مهم جامعه به کار می‌گیرند در انتقال دستاوردها و ایجاد امید در جامعه تأثیرگذار هستند؛ بنابراین هیچ مدیری حق شکایت از خبرنگاران و مطالبه‌گران را ندارد.

 فرماندار شهرستان کرخه در بخش دیگر جلسه امروز به جایگاه خبرنگاران و فعالان اجتماعی به‌عنوان یاریگران و بازوان دولت در شناسایی و حل مسائل شهرستان اشاره کرد و گفت: برخورد غیراخلاقی با دلسوزان و پیگیران حل مشکلات مردم را از جانب ادارات غیرقابل‌قبول دانست.

 جلسه امروز شورای اداری شهرستان کرخه باهدف هماهنگی و پشتیبانی از مواکب اربعین حسینی و میزبانی از زائران برگزار شد و در پایان دستور کار هریک از بخش‌ها ابلاغ شد.

 

کرخه آماده میزبانی از زائران حسینی است
کرخه آماده میزبانی از زائران حسینی است

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از