حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
در گفتگو با رهیاب مطرح شد:

کشتار کودکان غزه از خوی وحشی‌گری صهیونیست‌ است

کشتار کودکان غزه از خوی وحشی‌گری صهیونیست‌ است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان گفت: این وحشیان در هیبت آدمیزاد، آنقدرشرارت ها را ادامه دادند که تبدیل به خوی آنها شده است.

آیت الله حیدری درگفتگو باخبرنگار رهیاب ضمن تسلیت به و محکوم کردن جنایت دهشتناک بمباران بیمارستان غزه در شب گذشته، اظهارکرد: امروز عزای عمومی در کشور و بقیه کشورهای مسلمان و غیر مسلمان اعلام شده است. در واقع باید بگوییم همه بشریت امروز عزادار است چراکه در تاریخ و هیچ جای دنیا، هیچ گروه تروریستی مانند این جنایت با این هولناکی به وجود نیاورده است. حتی خود رژیم سفاک صهیونیستی، تا به حال چنین جنایتی نکرده بود.

وی فاجعه وحشتناک نسل کشی را ناشی از شرارت و وحشی‌گری صهیونیست‌ها دانست و افزود: این وحشیان در هیبت آدمیزاد، آنقدرشرارت ها را ادامه دادند که تبدیل به خوی آنها شده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان با اشاره به آیاتی از قرآن در رابطه با ریشه این شرارت و عداوت یهودیان با مسلمانان گفت: قرآن جریان‌هایی که ضد مومنین دست به جنگ زدند را به سه گروه مشرکین، یهودیان و مسیحیان تقسیم می کند. و برای ما مشخص میکند که شدیدترین عداوت موجود در بین یهودیان است و این گواه قرآن است.بنا به گفته قرآن، علت اشد عداوت بودن یهودیان از استکبار آنها نشآت می‌گیرد.

وی بیان کرد: این استکبار از جهان بینی شیطانی و تفکر نابجای اینکه یهود مخلوقات ویژه خدا هستند، و خداوند انسان‌ها را برای خدمت به یهودیان آفریده است، نشأت می گیرد.

آیت‌الله حیدری با اشاره به سخنان گستاخانه سرکردگان ارتش این رژیم خونخوار عنوان کرد: خود برتربینی این وحشیان، دلیل گستاخی یکی از فرماندهان جنگ آنها است که خطاب به مردم مظلوم فلسطین از کلمه حیوانات استفاده کرد. حالا سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا با چنین تفکر و ایدوئولوژی می‌شود زندگی یا سازش کرد؟

وی افزود: این خیالی باطل است و تنها راه خلاصی از این رژیم، طبق فرمایشات امام راحل(ره)، کندن این غده سرطانی است و این اساس خط مشی محور مقاومت بعد از انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: حقيقت این جنگ در ميدان نبرد و توپ و تانك نيست، بلكه بخش مهم‌تري از جنگي كه امروز در فلسطين جريان دارد، جنگ روايت‌‎هاست. جنگي كه رسانه‌هاي مدافع رژيم اسرائيل به آن دامن مي‌زنند تا از رژيم صهيونيستي چهره يك رژيم مظلوم و قرباني را نشان دهند اما تاريخ را نمي‌توان تحريف كرد. 

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود: برنامه‌های سازشکاری دولت‌های عربی، علی رغم خواست ملت‌های آنها، با این رژیم وحشی، عملی باطل است.جمهوری اسلامی، تنها دولتی است که از ابتدای انقلاب، با رهنمود های امام(ره) و مقام معظم رهبری(مد)، با شناخت کامل نسبت به این غده سرطانی، هیچوقت این سازشکاری را نپذیرفته و همیشه بر این امر واقف بوده است که باید این رژیم از منطقه حذف شود.

وی در پایان گفت: اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی ضربه سنگینی از تمام جهات خورد و این دست و پا زدن الان آن، برای حذف آثار این در نگاه جهانیان است چراکه به خوبی می‌داند یک شکست بزرگ خورده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از