حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مطرح کرد:

کشف محموله ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در اهواز

کشف محموله ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در اهواز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی نیرو انتظامی؛ سرهنگ محمدقاسم رحیمی اظهار کرد: در راستای طرح کنترل محورهای مواصلاتی باهدف مبارزه قاطع با توزیع‌کنندگان و فروشندگان مواد مخدر، مأموران پلیس با رصد، مراقبت و کنترل در محورهای مواصلاتی یک دستگاه خودروی سمند حامل مواد مخدر را شناسایی و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان در پایان با بیان اینکه در این راستا یک قاچاقچی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد، بیان کرد: مواد مخدر تأثیر زیادی بر افزایش میزان جرایم و در نتیجه کاهش امنیت دارد، از شهروندان خواست برای کاهش تبعات ناشی از این مواد هرگونه مورد مشکوک در زمینه خرید، فروش و حمل مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از