حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403

کشف و ضبط ۹۶ کیلوگرم مواد مخدر

کشف و ضبط ۹۶ کیلوگرم مواد مخدر

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی (ره) از کشف و ضبط ۹۶ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان بندر امام خمینی «ره» خبر داد.

به گزارش «رهیاب» به نقل از روابط عمومی دادگستری بندر امام خمینی «ره»، محمدرضا جعفری اصل روز دوشنبه با اشاره به اجرای طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر بیان کرد: در این عملیات، پس از شناسایی فروشندگان مواد مخدر توسط پلیس و با دستور دادستان، متهمان در یک عملیات منسجم ۹۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش را کشف و ضبط شد.

وی گفت: در این خصوص ۲ نفر از عاملان فروش بازداشت و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

جعفری با اشاره به مبارزه بی‌وقفه و قاطع دستگاه قضا با فروشندگان و عاملان ورود و قاچاق مواد مخدر افزود: دستگاه قضایی در این زمینه هیچ گونه مسامحه‌ای با مجرمان ندارد.

کشف ۱۱۱ بطری مشروبات الکلی در بندر امام (ره)

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی (ره) از کشف و ضبط ۱۱۱ بطری و قوطی مشروبات الکلی و عاملان توزیع آن در این شهرستان خبر داد.

جعفری اصل اظهار کرد: باتوجه به دریافت گزارش‌های متعدد خرید و فروش مشروبات الکی توسط افراد سابقه‌دار در شهر سربندر و نارضایتی‌های شهروندان از این مسئله، دستورات قضایی جهت رسیدگی به موضوع صادر شد.

وی ادامه داد: پلیس با کار اطلاعاتی و تعقیب یک خودرو که در سطح شهر اقدام به فروش مشروبات الکلی به‌صورت مشهود می‌کرد، ۲ نفر از عاملان فروش را بازداشت کرد که پس از تفهیم اتهام با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

 

پایان پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از