حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
فرمانده انتظامی استان خوزستان مطرح کرد:

کشف ۱۰۰ کیلوگرم حشیش از خودروی در آبادان

کشف ۱۰۰ کیلوگرم حشیش از خودروی در آبادان

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: طی بازرسی صورت‌گرفته از یکی از خودروها ۱۰۰ کیلوگرم حشیش کشف و ضبط شد.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی نیرو انتظامی استان خوزستان؛ سردار سید محمود میرفیضی اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از عبور یک دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر و یک دستگاه خودرو به‌عنوان اسکورت مطلع و در محور اصلی شهرستان مستقر شدند.

 وی افزود: مأموران با اعزام به محورهای مواصلاتی شهرستان آبادان و با کنترل نامحسوس تردد خودروهای عبوری، دو دستگاه خودروی سمند و تیبا به شماره پلاک‌های معلوم را شناسایی و بلافاصله دستور توقف خودروها را صادر کردند.

 فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان کرد: هر دو نفر راننده با افزایش سرعت و انجام حرکات مارپیچ در طول مسیر قصد فرار داشتند که با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح و به‌منظور جلوگیری از فرار خودرو به سمت لاستیک آنان تیراندازی و درنهایت خودروها متوقف و رانندگان دستگیر شدند.

وی در ادامه بیان کرد: سرانجام طی بازرسی صورت‌گرفته از یکی از خودروها ۱۰۰ کیلوگرم حشیش کشف و در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

 سردار میرفیضی با هشدار به قاچاقچیان کالا و مواد افیونی عنوان کرد: اقتدار و قاطعیت پلیس در برابر قانون‌گریزان و اخلال‌گران عرصه‌های مختلف اقتصادی و مواد افیونی برای همگان ثابت شده و مبارزه با آنها به‌صورت قاطعانه و مستمر ادامه خواهد یافت.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از